Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz: eerste ervaring

Mijn eerste ervaring met Streamz.

Via Telenet veranderd er qua uiterlijk eigenlijk niets, alles dat je via Streamz op de app en site vindt, staat ook op play, maar dit is geen aparte app zoals Netflix, maar gewoon via bestaande tv-theek. Ik hou wel van goede Vlaamse series. Nu met Albatros begonnen. Films zoals voorheen blijven ook beschikbaar (dacht eerst dat dit ook ging verdwijnen). Dus blijf het wel houden, aangezien er wel voldoende Vlaamse fictie steeds zal bijkomen. Dit alles vind ik net toch iets interessanter dan de themazenders. 

Follow the White Rabbit
9 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Streamz: eerste ervaring

Ik kijk via de Streamz app (niet via TV-Theek), en deze app (en dan vooral de Smart TV app) ziet er schitterend uit! Heb al mooi lijstje gemaakt 🙂 (Euphoria, Black Out, Bende van Jan De Licht, Fair Trade & MocroMaffia, voor de geïnteresseerde). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Streamz: eerste ervaring

Deze morgen om 6u30, voor het werken gaan, eens gecheckt : vond die nieuwe Vlaamse reeksen die op Streamz staan niet terug in Play op mijn digibox. 

Zopas eens op mijn smartphone gecheckt tijdens de middagpauze.  Nu vind ik die reeksen wel terug.

Had wel een soort restyling van Play of een Streamz-app voor de digibox verwacht maar eigenlijk is Streamz gewoon Play met meer Vlaamse reeksen.

Sowieso blijf ik Play/Streamz-klant voor de HBO-reeksen.  Zonder HBO zou het voor mij niet hoeven.

KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Streamz: eerste ervaring

Men merkt bij Telenet inderdaad een algemeen probleem betrekkelijk het niet beschikbaar zijn van bepaalde nieuwe series via de digicorder.  Men werkt er blijkbaar met man en macht aan om dit op te lossen.  

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Streamz: eerste ervaring

Voorlopig nog geen storingen gehad via tvbox Telenet bij oa Albatros, Black Out. Dacht ook eerst dat het nieuwe app of hele andere layout ging zijn, maar buiten de extra content lijkt het gewoon Play zoals we voorheen kenden. Merk op social media dat mensen zoeken achter Streamz via de tvbox er op eerste zicht niets is veranderd en hierdoor denken dat het er niet is. Heb alvast ook de tv-app geïnstalleerd moest de tvbox moeilijk doen.

Follow the White Rabbit
0 Likes
Jens1
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Streamz: eerste ervaring

Aflevering 1 van black out staat niet op streamz.  Bij nog iemand zo?

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Streamz: eerste ervaring


@Jens1  schreef:

Aflevering 1 van black out staat niet op streamz.  Bij nog iemand zo?


Hier staat aflevering 1 op streamz en op tv-box

0 Likes
Jens1
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
π-DAY! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Streamz: eerste ervaring

@Suzy Hier kijken we op de yugo-app via mediabox en staat aflevering 1 er niet op. Alle andere wel.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 520
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Streamz: eerste ervaring


@Jens1  schreef:

Aflevering 1 van black out staat niet op streamz.  Bij nog iemand zo?


Hey @Jens1 , Aflevering 1 staat inderdaad niet beschikbaar via YUGO. Hetzelfde met Fair Trade aflevering 2. Hier zijn ze intern al van op de hoogte en doen het nodige om dit op te lossen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

michel78
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Streamz: eerste ervaring

ik heb het eens bekeken en wacht nog tot 13/10 (datum wanneer de thema zenders verhuizen naar play more) en dan gaat deze optie uit mijn abonnement. series waren reeds te zien in play en dit geld ook voor de films, ik heb totaal geen interesse vlaamse films en series. had er veel meer voor verwacht en zeker voor die prijs

0 Likes