Beantwoorden
rita13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

Storing op terugkijk-tv sedert 29 juli. Gebeld met telenet , à ' dagen dan te zeggen binnen een uur , want als het dan niet lukt zouden  vriendelijke operator legt uit dat het zeer spijtig is , maar er word hard aan gewerkt om het in orde te krijgen. Wanneer ?  3 à 4 dagen , moet het zeker opgelost zijn. Kan vroeger

0 Likes
24 reacties
Terugkijkfan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

Zelfde probleem hier sinds enkele dagen ,k had een mail gestuurd maar zelfs GEEN antwoord gekregen  ,mailtje van Telenet zou wel mogen wanneer zich een probleem voordoet ,heb Dan vandaag zelf maar een telefoontje gedaan met de klantendienst , modem gereset , helpt niet dus nog geen oplossing ,graag enige compensatie voor het niet kunnen gebruiken van deze betaalde functie ...Mvg 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

@janne_man ging dit toen niet enkel over het internet ??? dacht van wel dat ik dit vroeger nog heb gezien voor het internet alleen.

enige dat ik ken maar niet van telenet is is deze --> https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pa
Freshman Meerweter
Berichten: 65
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

Terugkijken niet meer mogelijk op digibox met play abo.

Nieuwe afleveringen kwamen wel in favorieten maar ik kon ze niet bekijken.

Als je dan in "meer van dit" ging kijken dan kon je wel een tijdstip vinden dat wel werkte.

Maar vandaag 1 aug. werkt terugkijken helemaal niet meer, op geen enkele post.

Voorbeeld op één > Journaal > meer van dit > geen enkele werkt

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

1: welk type box gebruik je? 

> sipidan (digicorder, digibox) of EOS (tv box)

>> is groot verschil

 

2: compensatie kan je hier niet vragen, dit is forum/website voor hulp, compensatie: klantendienst

 

3: dit kan idd enkele dagen duren, waarom? > hoe meer mensen een bepaald probleem melden hoe duidelijker het wordt (of techniekers die verhoging zien van issue) dat het iets algemeen is, is er een algemeen probleem dan wordt dit onderzocht + tijd nodig om op te losse 

 

zijn er algemene problemen?

zo ver ik weet ja

> sipidan: terug kijk tv storing

> tv box: blocking/storing bij bekijken opnames, problemen met nieuwste update en opnames die niet meer beschikbaar zijn

 

klantendienst kan dus maar inspelen wanneer er een alarm openstaat, wordt goed opgevolgd don't worry, even geduld dus

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

Het probleem is opgelost. Zie deze thread: 

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Terugkijk-tv-werkt-niet-meer/m-p/101283/thread-id/3203/hig...


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

@Pa dit probleem is al enkele keren gemeld hier en ze zijn ermee bezig bij telenet om dit op te lossen, er is een algemeen probleem met opvragingen en terug kijk tv enz....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?


@Master-Magic  schreef:

@janne_man ging dit toen niet enkel over het internet ??? dacht van wel dat ik dit vroeger nog heb gezien voor het internet alleen.

enige dat ik ken maar niet van telenet is is deze --> https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/


In mijn herinnering was dat bij Telenet.

Mogelijk was het 'enkel' internet, want dat was in de tijd van de analoge kabel. Eigenlijk is het maar sinds de invoering van de Tv-Box dat Telenet volledig gebruik maakt van het internet voor films à la carte, terugkijk tv en bekijken van opnames.Digicorder/Digibox doen enkel beroep op het internet voor het opvragen van iets.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

@janne_man denk dat dit in stilte is verwijderd op de site van telenet, vind er niks meer van terug alvast 😞 

of moet zijn dat jij nog een status pagina gevonden hebt van telenet voor hun netwerk???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?

@Master-Magic 

Zulke zaken bewaar ik niet. Als het met Google niet meer te vinden is, dan is de kans groot dat die pagina niet meer bestaat. Mogelijk is het nog terug te vinden in het archief van het internet, want tot circa 15 jaar geleden was het nog doenbaar om het hele internet te archiveren.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Terugkijk-TV werkt sinds 29/07 niet meer?


@janne_man  schreef:

@Master-Magic  schreef:

@janne_man ging dit toen niet enkel over het internet ??? dacht van wel dat ik dit vroeger nog heb gezien voor het internet alleen.

enige dat ik ken maar niet van telenet is is deze --> https://allestoringen.be/storing/telenet/kaart/


In mijn herinnering was dat bij Telenet.

Mogelijk was het 'enkel' internet, want dat was in de tijd van de analoge kabel. Eigenlijk is het maar sinds de invoering van de Tv-Box dat Telenet volledig gebruik maakt van het internet voor films à la carte, terugkijk tv en bekijken van opnames.Digicorder/Digibox doen enkel beroep op het internet voor het opvragen van iets.

 


Pik even in: STB digicorder/box is zoals jullie weten coax, signaal, beeld, geluid, updates allemaal via coax, ethernet dus voor interactieve diensten

 

tv box: beeld en signaal via coax

updates gebeuren via utp, de tv box zelf werkt grotendeels via internet (opnames, Voice command, enz enz)

het grote verschil is dat je nu wel een internet abo nodig hebt, dit is puur voor de apps (netflix, youtube: telemeter)

internet abo is dan weer redelijk standaard geworden vergeleken met enkele jaren terug