24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Sinds gisteren staat de eerste aflevering van The Last of Us op Streamz. Iedere maandag zal er een nieuwe aflevering verschijnen.
De serie is gebaseerd op de gelijknamige games met onder andere Pedro Pascal en Bella Ramsey in de hoofdrol.
Zijn er hier nog fans van de games of van de eerste aflevering? Ik kijk alvast uit naar de volgende aflevering!
Dit zit elders in HBO MAX en beschikbaar in UHD, wij krijgen het HBO aanbod, spijtig genoeg nooit in dit prachtig beeld te zien, maar max FULL HD en soms die lage bitrate erbovenop 🤔 Vind dit pure zonde, want heb Streamz, nog met korting, maar moet deze om het in UHD te willen zien, nog via andere weg doen.
Dat zenders nog niet in UHD uitzenden, ok, maar content van Streamz, tv-theek mag m'n nu toch snel eens uitzenden in max en beste resolutie en maak dan ook eens eindelijk werk om eigen series en films in UHD aan te bieden.
@Umbra666
dat zou de capaciteit op de server verlagen als ze in 4K alles moeten opslaan en daar wringt net het schoentje, het abbo zou duurder worden omdat er meer capaciteit moet aangekocht worden en de rechten duurder zijn.
@Master-Magic denk toch dat ze al genoeg vragen en dat ze dan uitbreiden op de servers, vr UHD betaal ik dan wel die euro's extra. En anders als dat het probleem is geef de HBO uit handen zodat HBO MAX ook hier beschikbaar is. UHD is hier vrijwel standaard geworden en liefst nog in HDR 10+. Ik geef Streamz gewoon op na de korting, juist omdat er geen UHD aanbod is.