Beantwoorden
Dolby
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Ik heb de laatste tijd ondervonden dat de TV-gids voor National Geografic niet klopt. Als ik bv naar Air Crash Investigation wil kijken, is het meermaals een ander programma. Hetzelfde wanneer ik verder in de lijst van afleveringen ga kijken, klopt het helemaal niet meer. Het is enkel bij deze zender dat de programmatie niet klopt. 

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: National Geografic

0 Likes
20 reacties
SimonSpectrum
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Beste

Ik heb dit onlangs ook ondervonden.

Reeds doorgegeven aan telenet

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Dolby dit is een foute info dat van de zender zelf komt, bij proximus hebben ze ook hetzelfde probleem, dus vermoed dat dit van de zender zelf komt dat de foute info doorgeeft of te laat de juiste info doorgeeft aan de diensten dat de EPG verzorgt.

anders eens checken op https://www.nationalgeographic.nl/tv-gids#schedule=ngc/01/09/2023


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Programmatie National Geografic niet up-to-date

De tv-gids van Humo en die van Telenet verschillen, welke tv-gids is fout?
Morgenochtend om 8u10 wordt er een aflevering van Air Crash Investigation uitgezonden. Maar welke?

Seizoen 4, aflevering 1 "Miracle Escape" of seizoen 9, aflevering 1 "Panic on the Runway"?

https://www.humo.be/tv-gids/national-geographic/uitzending/aflevering/249a9f54-90fa-4550-ae14-9d0e81...

https://www.telenet.tv/nl/epg/initial/details/tv/crid:~~2F~~2Fgn.tv~~2F8150019~~2FEP028433590044,imi...

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Ex-Netweter telenet heeft de info van Nederland van de programatie, Humo heeft die van proximus qua info, 

welke de juiste is zal morgen moeten blijken 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Dit probleem met National Geo is reeds langer gekend en aangekaart bij Telenet.

Wat ik persoonlijk vastgesteld heb: op tablet en foon werkt Yelo TV nog, en daarmee werkt alles correct. YeloTV en Telenet TV hebben een verschillende leverancier voor wat betreft de EPG.

We moeten dus niet ver zoeken waar het probleem ligt. De oplossing, dat ligt blijkbaar politiek veel moeilijker ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Zoals @Master-Magic zegt, geeft National Geographic zelf de verkeerde info door. We zijn met hen in gesprek hierover.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Pascal_L
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Beste, reeds weken (eind vorig jaar ook reeds) is de programmatie van de zender National Geographics niet correct! We kunnen bijgevolg geen documentaires meer programmeren om op te nemen, want gegarandeert neem je een totaal andere op. Hetgeen in de tv-gids, zowel op de tv zelf met de tv-box, alsook in de tv-gids van de app (op iphone en ipad), staat is volledig verkeerd. Op de website (  voorbeeld van maandag 16/01  :  https://www.nationalgeographic.nl/tv-gids#schedule=ngc/01/16/2023  ) van de zender zelf, staat het wel juist.  Kan hier iets aan gedaan worden?  Thx

0 Likes
Pascal_L
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

En kan Telenet zelf niet even het initiatief nemen contact opnemen met de zender?

0 Likes
Pascal_L
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Kan Telenet zelf niet even het initiatief nemen en contact opnemen met de zender?

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Van hieruit volgen sommige moderators dit op en geven het door en vragen het wel na hoor. Zijn nog al posts geweest omtrent dit probleem.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Pascal_L
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Thx

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Hier kan je ook volgen.

National Geographic niet up to date 

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Pascal_L telenet is afhankelijk van een extern bedrijf dat de EPG verzorgt van alle zenders, dat bedrijf krijgt alle info binnen en stuurt dat door naar telenet, dus dat bedrijf is verantwoordelijk, sinds deze zomer is dat een ander bedrijf dan deze dat de EPG verzorgt op de yelo versie, er zijn al langer veel klachten rond de nieuwe aanbieder sinds begin.

heb een vermoeden dat dit dezelfde aanbieder is als in Nederland waar ze ook veel klachten hebben over de EPG aanbieder op de ontvangers.

wel erg dat dit bedrijf blijft ingeschakeld blijven voor de EPG aanvoer als er al heel lang geweten is dat ze minder goede EPG afleveren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Master-Magic 

Ik heb zo een donker vermoeden dat er een  significant verschil zal zitten in het prijskaartje van die twee aanbieders ...

De rest van de redenering laat ik aan ieders verbeelding over ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes