Beantwoorden
Dolby
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Ik heb de laatste tijd ondervonden dat de TV-gids voor National Geografic niet klopt. Als ik bv naar Air Crash Investigation wil kijken, is het meermaals een ander programma. Hetzelfde wanneer ik verder in de lijst van afleveringen ga kijken, klopt het helemaal niet meer. Het is enkel bij deze zender dat de programmatie niet klopt. 

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: National Geografic

0 Likes
20 reacties
Wertje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Ondertussen zijn we 25 januari en nog steeds geen oplossing. 🙄

"Shame on" diegene(n) die hier voor moet(en) zorgen. Qua service kan dit tellen...

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Wertje1 fout ligt aan de nieuwe epg aanbieder spijtig genoeg, er zijn al veel klachten  over, ongehoord dat ze deze blijven ondersteunen, in Nederland ook veel klachten over.

Telenet leert kennelijk niet van hun broertje met de problemen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wertje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Hopelijk lezen ze mee. 😉

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Aangezien zowel Ziggo als Telenet hier last van hebben zal het wel ergens een "dwingende" keuze van "iemand" ergens uit "de states" zijn die dat oplegt, uiteraard om financiële redenen. Want inderdaad, een bedrijf dat zichzelf respecteert en met zijn klanten begaan is gooit een leverancier die rommel levert meteen buiten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programmatie National Geografic niet up-to-date

Maar dat toont ook aan dat hier lokaal enkel een marionet de plak zwaait die meer begaan is met het belang van de buitenlandse onderneming dan met het belang van Telenet zelf.

Maar ja, we weten al lang dat Telenet een melkkoe is die wij voeden. Is er een alternatief?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Programmatie National Geografic niet up-to-date

@Dolby @Pascal_L ik heb jullie onderwerpen net samengevoegd, want ze gaan beide over het niet up-to-date zijn van de National Geographic tv-gids.

Daarnaast heb ik hier ondertussen ook een update over. De collega's die hier intern mee bezig zijn, hebben me bevestigd dat ze samen met de leverancier van onze TV-gids mogelijks een oplossing hebben gevonden. Nodige aanpassingen werden gedaan en gisteren leek de data alvast correct te zijn. Uiteraard wordt dit nog een aantal dagen opgevolgd om zeker te zijn dat dit een finale oplossing was. 

Maar normaal zouden jullie dus zeker en vast al verbeteringen moeten opmerken! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.