24794
netweters
|
152737
antwoorden
|
20733
vragen
|
Pops, dit is nog een oude kaart hoor, staan nog 6 filmkanalen op.
November 2018.
En bedoel je met filmkanalen 300->305 ? Die heb ik hoor.
🙂
@francis50 de zenderkaart wordt regelmatig van een update voorzien, meestal 1x per kwartaal. Waar je ook altijd kan kijken is op het zenderoverzicht. Na het invullen van je postcode, kan je filteren op pakket bv. Play of Play More. 😉
@Suzy best een eigenaardige blz.
Ik kies: Kalmthout, ZDF, alle pakketten, life kijken aanvinken.......... niets.
Ik doe life kijken weg: bingo ZDF.
Opname kijken aanvinken , terug niks.
Is hogere IT waarschijnlijk
@Theo2 schreef:@Suzy best een eigenaardige blz.
Ik kies: Kalmthout, ZDF, alle pakketten, life kijken aanvinken.......... niets.
Ik doe life kijken weg: bingo ZDF.
Opname kijken aanvinken , terug niks.
Is hogere IT waarschijnlijk
Ik denk dat je kiest voor kijken via de site en via de app (Yelo) 🙂 En ZDF kan je op die manier inderdaad niet zien.
Suzy, ik zal er later eens naar kijken want ik krijg ze niet volledig open, dus kan ik het overzicht niet inkijken.
De site gaat niet altijd goed open.
Wat ik bedoelde is, welke zenders er vast hangen aan Play en welke aan Play more, de basiszenders NIET inbegrepen, dacht dat er ergens dit gemeld was maar ik vindt het niet terug.
@francis50 schreef:De site gaat niet altijd goed open.
Wat ik bedoelde is, welke zenders er vast hangen aan Play en welke aan Play more, de basiszenders NIET inbegrepen, dacht dat er ergens dit gemeld was maar ik vindt het niet terug.
Probeer eens in een andere browser anders?
Op de site kan je Play of Play More aanduiden.
Zelf vind ik het het duidelijkst op de zenderkaart.
Hier een voorbeeld van op de site:
Ik heb alvast bij het Entertainment team van Telenet eens nagevraagd wanneer de zenderkaart vernieuwd zal worden. Er zijn namelijk wel enkele dingen die aangepast kunnen worden.
Maar zoals @Wheng het uitlegt hierboven, kan je het actuele overzicht zien per pakket.
Goed nieuws, ondertussen staat er een nieuwe zenderkaart online!
Deze versie werd vorige week aangemaakt.
Dank je wel Suzy voor de vernieuwde lijst, eigenlijk als je het bekijkt heeft play-more geen enkel tegenwaarde meer en zeker omdat de filmkeuze zeer weinig biedt en nog niet vertellen dat de films die erop komen ook tig keren herhaald worden zodat de keuze nog weiniger is, daar zouden ze toch wel wat moeten aan doen.
Na jaren van filmnet te genieten (tja zo noemde het vroeger) is die waarde verwaarloosbaar tegenover nu.
Sorry, dat is mijn mening.