Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Op de website van telenet lees je bij wat betekend de overgang van play naar streamz voor u:
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10. Je kan ze vanaf dan dus niet meer bekijken in Streamz.

Volgens de klantendienst zouden er enkel twee themakanalen verdwijnen uit streamz en overgaan naar streamz+ zijnde Discovery World en Stingray Music.

 

Hoewel het voor mij als klant nog steeds moeilijk te verteren is dat er themakanalen, die jaren te krijgen waren rond de 9 euro, nu overgeheveld worden naar een prijs van 20 euro, ben ik toch blij dan het maar één televisie kanaal zou betreffen, wel spijtig juist een discovery.

Omdat voor mij de themakanalen het enige is waarom ik nog play (streamz) ben, heb ik aan de klantendienst gevraagd om zoals bij proximus een boeket te maken van de themakanalen zodat je op deze themakanalen kunt abonneren, los van al de series en films die de streamz aanbieden.

294 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@kurtgr 

Kwam Ducko Sickinghe maar terug.

Nu CEO bij KPN.

Ik heb meerdere keren 'n mail gestuurd zoals jij,en met succes.

0 Likes
Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb dit deze ochtend ook het bericht op mijn scherm gezien , ik betaal nu extra enkel voor deze docu zenders en ze gaan er de helft wegnemen?

Dat zal dan in Telenet zijn nadeel zijn want dan neem ik geen extra pakketten meer.

Zal dan wel naar Netflix kijken.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Jokanoo  

Als dat zo is,komt er Streamz hier nooit in.

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Dan kan je beter naar het basis pakket overschakelen en play opzeggen. Onder die voorwaarden  ben ik niet geïnteresseerd in Streamz. Ik hou het wel bij Netflix en zal daarbij wel een abonnement nemen op Disney+ of Amazon Prime.

Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb op 3 docu zenders het bericht gekregen dat ze verdwijnen

 

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Bjarne .Zou je me kunnen zeggen welke die zenders juist zijn dat verdwijnen,je spreekt van 20.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

in totaal 13

350 Discovery World
351 ID
352 Discovery Science
353 History
355 National Geographic WILD
363 E! Entertainment
371 Boomerang
372 Nick Toons
380 Nick Music
381 VH1
383 MTV Live
384 Mezzo
366 Extreme Sports

 

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@luc55 .Dank  U. Behalve History voor mij,als er meer films en series komen,geen

enkel probleem.Denk dat telenet het bij het rechte,juiste eind heeft.

Als er minder kijkers naar deze zenders kijken,waarom houden.

Zijn Echte die hard kijkers van een paar zenders die nu hun knickers in een twist hebben.

Men kan toch dacht ik,nu play op zeggen zonder probleem

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

ik vond History het beste ook maar spijtig van de onderbrekingen en de aankondiging 20 keer het zelfde in nederland is dit basis zender daardoor komt dat

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

play op zeggen kan altijd zonder opzeg termijn

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz


@luc55  schreef:

in totaal 13

350 Discovery World
351 ID
352 Discovery Science
353 History
355 National Geographic WILD
363 E! Entertainment
371 Boomerang
372 Nick Toons
380 Nick Music
381 VH1
383 MTV Live
384 Mezzo
366 Extreme Sports

 


@luc55 & @Moaner klopt. Deze 13 en dan ook nog de Stingray Music-kanalen:

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

luisteren veel mensen naar deze radio  zenders ik zelf heb eigenlijk nooit echte geluisterd  kan wel begrijpen in winkels, kappers, restaurants ..... dat die dat op zetten geeft geen negatief journaal of reclame van een concurrent weer

wand dat wil je niet horen bij het winkelen

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Het argument dat de thema kanalen te duur geworden zijn is onzin want ze zitten nu ook reeds in Play More en dat wordt niet duurder ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jeke
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Beste Luc, jou knikker heeft ook een twist. Wanneer je in de supermarkt naar het aanbod kijkt dan is het veganistisch voedsel ook maar een klein deel, dus weg er mee. Die veganisten moeten dan ook maar vlees eten.

0 Likes
Jeke
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Volgens mij heeft Telenet in zijn vingers gesneden door Netflix op de decoder te plaatsen. Ik denk dat veel mensen (waaronder ikzelf) het playmore abonnement hebben opgezegd en willen ze zo terug klanten forceren. Geef toe wanneer er een nieuwe film beschikbaar kwam was dat eerst in “a la Carte (betalend)” en pas 6 maand later in play more. Waarom betaalden wij €25/ maand om dan nog eens extra te moeten betalen/wachten om een nieuwe release te zien. In play more kon ik mijn gading niet vinden. Op Netflix vindt ik altijd wel wat.

Dat ze ook eens werk maken van de mogelijkheden op de recorder, zo kan je een serie laten opnemen maar een herinnering op een serie zetten is niet mogelijk. Dat moet je voor elke episode apart doen. Je betaald in play voor doorspoelen maar de VTM’s hebben dat uitgeschakeld.
Op de Vlaamse zenders is het niets anders dan herhalingen voor de hoeveelste keer wordt de Big bang theorie nu al uitgezonden?