Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Op de website van telenet lees je bij wat betekend de overgang van play naar streamz voor u:
Je themazenders, zoals Discovery World of Stingray Music, verdwijnen op 6/10. Je kan ze vanaf dan dus niet meer bekijken in Streamz.

Volgens de klantendienst zouden er enkel twee themakanalen verdwijnen uit streamz en overgaan naar streamz+ zijnde Discovery World en Stingray Music.

 

Hoewel het voor mij als klant nog steeds moeilijk te verteren is dat er themakanalen, die jaren te krijgen waren rond de 9 euro, nu overgeheveld worden naar een prijs van 20 euro, ben ik toch blij dan het maar één televisie kanaal zou betreffen, wel spijtig juist een discovery.

Omdat voor mij de themakanalen het enige is waarom ik nog play (streamz) ben, heb ik aan de klantendienst gevraagd om zoals bij proximus een boeket te maken van de themakanalen zodat je op deze themakanalen kunt abonneren, los van al de series en films die de streamz aanbieden.

294 reacties
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik begrijp niet dat ze die themakanalen niet voor een vaste prijs in een apart boeket zetten. Volgens telenet zijn de theamkanalen 5 euro waard (het verschil tussen play-more en streamz+).

Dan was al deze heisa niet nodig geweest. Als nu grotendeels alle play klanten hun abonnement opzeggen dan is streamz gedoemd om te mislukken.

Jeke
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Kurt, waarom moeten we nog eens €5 gaan betalen voor iets wat we nu al hebben en reeds voor betalen. 

kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Je hebt gelijk maar voor mensen die enkel geïnteresseerd zijn in de themakanalen is 5 euro betalen nog te doen, nu betalen ze 11,95 euro en ze krijgen er HBO en series bij die ze niet willen.Een boeket themakanalen zonder streamz gedoe zou toch moeten kunnen vind ik.

Vroeger bestonden er bij telenet verschillende boeketten rond de prijs van 5 euro, vb een boeket films en entertainment, een boeket voor de kids enz.

Borsalino
Freshman Meerweter
Berichten: 65
De vlam zit erin. Trick or treat? Goed bezig! Say what?!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Was ook deze week teleurgesteld dat net 4 themazenders in mijn Play die ik enkel alleen maar bekijk verdwijnen naar More of Streamz+, en de terugkijktv die ik ook gebruik.

Nu ga ik geen 13€ meer betalen voor More om deze 4 zenders te kunnen bekijken, maw Telenet Tv vliegt eruit en stap over naar de concurrentie.

Ik heb niks aan Streamz of de +.

 

Telenet zeer slechte stap van jullie.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Borsalino  je terug kijk tv blijft erin zitten maar het is inderdaad je themazenders die verdwijnen. Dat je nu meer moet betalen om die zenders toch te kunnen zien is je eigen keus om het wel of niet te doen. Er zijn erbij die het wel de moeite vinden maar andere zoals jij zelf niet. Dat is een keus die je zelf moet maken. Het gras is aan de overkant ook niet groener natuurlijk want er is dan niet veel keus die overblijft want Orange heeft dit allemaal niet en Proximus is dan de enige die over blijft. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@Borsalino je bent niet alleen hoor, op de website van telenet regent het massaal veel klachten, de reacties van de mensen zijn normaal want klantonvriendelijker als dit bestaat niet denk ik.

kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@patrick37 je hebt voor themazenders idd alleen proximus, scarlet en tv vlaanderen.

 

Als natuurlijk de mensen deze stunt van telenet niet appreciëren en alles opzeggen, want nu hebben ze bij telenet ook geen themazenders meer tegen aanvaarbare prijs, dan is er nog orange enz...

Borsalino
Freshman Meerweter
Berichten: 65
De vlam zit erin. Trick or treat? Goed bezig! Say what?!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Als ik de Themazenders die ik nu bekijk de Natuurzenders niet op een ander aan een deftige prijs kan vinden dan vliegt Play er gewoon uit, dan moet ik de terugkijktv ook niet voor 11.95€

Voel me een citroen.

Telenet vergeet dat er mensen zijn met een klein pensioentje, en dat elke Euro telt!

 

Maw Telenet snijdt in eigen vlees!

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Als je een abo wilt nemen op Prox TV, dan ben je 60 euro kwijt (inbeg. internet). Is het dan de moeite waard?

Link: https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-cha... 

 

Het gras is dus niet groener, dan je denkt.

 

Als men bij TN wil blijven en toch de themazenders, dan moet kiezen.

Ik denk niet dat Telenet van gedacht zal veranderen, aangezien de uitzendrechten duur zijn en de kosten willen dekken.

Maar wij,  als klant, dat is ons probleem niet en we willen de goedkoopste abo nemen, op wat we willen zien/gebruiken.

 

Een eventuele oplossing kan zijn:

* Play More nemen als je echt wilt zien en op andere tijden alleen Streamz.

* Als men alleen de Discovery zenders wilt zien, kan men uitwijken naar 'www.dplay.nl'

* Anders vrres ik dat men Play More moet nemen,.

 

Het is een win- en een verliespost voor de klant.

 

Play en Play more linken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekent-streamz-voor-mijn-play-more/ 

 

Het zou zo moeten zijn, dat TN aan z'n klanten denkt en het koesteren.

Gewoon de themazenders apart doen en dit in een betaalboeket, voor wie dit wil nemen.

En als men Play en Play More heeft, gewoon erin laten. Als dat niet gaat, de themazenders erbij voegen (boeket). Zo moeilijk is dat nu ook weer niet.

 

Telenet, LUISTER EENS NAAR UW KLANTEN  en MINDER NAAR DE CENTEN!!!

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ik heb nu standaard 85 zenders waarvan meer dan de helft waardeloze brol.

play  - play more - straemz niet voor mij.

0 Likes
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Ook hier een zeer ontevreden Telenet klant (reeds van de beginjaren van Telenet)! Na jaren extra te hebben betaald voor themazenders krijg ik nu voor dat geld een Streamz door de strot geduwd dat me totaal NIET interesseert. Ja hoor, ik kan de themazenders blijven bekijken voor nog eens wat extra door PAY MORE (dat is geen schrijffout) te betalen. Net het tegenovergestelde wat Telenet zou moeten doen namelijk meer flexibele abonnementen verkopen door het zenderpakket zelf samen te stellen. Alle respect voor degene die het wel willen zien maar mij interesseren zenders als een France1 tot en met France5 geen zier en als +60 jarige zonder kleinkinderen heb ik ook niets aan de kleuter- en peuterzenders. Maak een pakket voor mensen waar hun interesse ligt! Wij overwegen ernstig om play op te zeggen, zelfs om over te stappen naar een andere provider.

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

TN heeft een basisabo samen gesteld en er zijn/zullen altijd zenders zijn, die waardeloos zijn.

 

Overstappen naar een andere provider is een vrije keuze, maar we zagen hier net dan Prox bijv. 60 euro kost (met internet).

 

- Als de themakanalen in Play More komen, dan kan men, bijv. 'Play More' nemen, als je echt er wilt naar kijken Nat. Geo. Wilt. De tijd dat je niet kijkt, gewoon op Streamz.

- Als men kinderen heeft of muziekfan, dan ben je eigenlijk genoodzaakt om Play More te nemen en dieper in de buidel te tasten.

- Wie alleen discovery channels wilt, kan uitwijken naar: www.dplay.nl 

 

* Vraag aan TN: Zet de themazenders in betaalboetket en plaatst deze bij Streamz(+) en Play More, en uw klanten zouden u dankbaar zijn...

 

Als TN z'n klanten wil houden, zouden ze eens naar hun klanten luisteren en rekening houden met de meningen van de mensen.

De centen moeten niet altijd op de voorgrond zijn, maar een luisterend oor is goud waard.

 

 

 

 

 

leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

En als we niet willen overschakelen naar Streamz? Wat gebeurt er dan met onze Play?

Ik denk’dat gewone mensen niet tellen bij Telenet, voor de rijkere is dit voor Telenet een meerwaarde zeker?

Waarom moeten we nog bijbetalen?

Ik denk tot het eraan komt een nieuwe provider te zoeken, als ik mijn play en terugkijk tv moet missen, die Streamz interesseert mij niet!!!

Ontevreden 😡😡😡

BraveHeart
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

Jammer genoeg was dat ook al zo met Rex en Rio vroeger.

Of je had bij telenet alles of je had helemaal niets. Er was geen vrije keuze meer om die bonus zenders los te nemen in een los abonnement.

 

Niet iedereen heeft interesse in dat Video On Demand aanbod van Telenet. Mensen die gewoon tv willen kijken zijn hier weer de dupe van. Wordt t niet eens tijd om die bonus zenders in een los pakket te gooien en ze zo aan te bieden zonder die Streamz service. Je kan andere pakketten ook los er bij nemen. Ik vind dit toch wel een vreemde weg die Telenet inslaat. 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Themazenders uit Play verdwijnen in Streamz

@leen333  het veranderd toch wel.

 

* Play --- wordt Streamz aan € 11.95 per maand + terug kijk tv zonder de themazenders

 

* Play more --- inhoud van Playmore + inhoud Streamz+ met thema zenders aan € 24.95 per maand + terug kijk tv

 

* Streamz + --- is Streamz+ aan € 19.95 per maand

 

Streamz+ is dan ook nog eens apart te verkrijgen dus je kan die ook nemen via hun eigen website en vermoedelijk dan ook een app. Dus uiteindelijk komt eigenlijk je Play te vervallen daar komt het op neer. 

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes