24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste ,
Graag zender Comedy central aanbod zoals in Nederland met films ,Ook Paramount network naar model Nederland . Ook zie ik graag mgm channel (usa -uk model)en tcm (usa-uk model) graag in toekomstig aanbod .
En misschien eindelijk eens werk maken tot het mogelijk maken de NL privé zenders hier te verkrijgen -rtl4-5 -6-7-8 ,Sbs,Veronica,Net5,
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: zender aanbod
De Netweters is vooral een platform voor klanten om elkaar onderling te helpen met problemen, en is dus geen echt communicatieplatform richting Telenet zelf.
Daarnaast moeten zenders de nodige uitzendrechten hebben om in elk land te kunnen uitzenden, waardoor verschillende kanalen dus niet aangeboden kunnen worden, waaronder de Nederlandse commerciële zenders zoals RTL4. In Nederland kunnen ze ook niet kijken naar de vtm- en Play-zenders. De enige plek in België waar je zowel naar de Belgische als Nederlandse commerciële zenders kan kijken, is Baarle-Hertog.
Verder hebben providers zoals Telenet en Proximus ook geen inspraak in wat er wordt uitgezonden op de aangeboden zenders zoals Comedy Central. Ik vrees dus dat er kort samengevat weinig tot geen van uw wensen vervuld zullen kunnen worden.
MGM zit als betalende optie bij Amazon Prime Video…En zoals hier al werd vermeld moet je er niet op hopen dat de Nederlandse commerciële zenders e.a. bij Telenet op antenne komen vanwege de kosten.
De Nederlandse zenders kan je kijken via Canal+ als je daar een abonnement neemt. Wij hebben deze zenders ook.
Ik kijk de nederlandse zenders via NLZIET, ik stream deze rechtstreeks via mijn tv. Geen box nodig.