Beantwoorden
Erik1971
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Leesbeest! Leesclubje starten?

Verdwenen afleveringen series play more

Hoe komt het dat de eerste aflevering van o.a. American horror story en His Dark Materials al niet meer beschikbaar is? Wanneer kunnen we deze opnieuw verwachten zodat ik beide series kan aanvangen.

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Verdwenen afleveringen series play more

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verdwenen afleveringen series play more

@Erik1971  dat kan te maken hebben met de uitzend rechten. In de play of play more staan de films of seriesdie gekoppeld zijn aan uitzendrechten die Telenet koopt. Als die uitzendrechten ten einde zijn zal de betreffende serie of film niet meer beschikbaar zijn. Heb ook eens ff in mijn play more gezien en zie er ook niks van staan.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verdwenen afleveringen series play more

@Erik1971 heb eens even op yeloplay.be en op telenettv.be gekeken en op beide vind ik de eerste aflevering van His Dark Materials terug. Als je dit op de decoder opmerkt, kan je eventueel zo toch de serie beginnen kijken.

 

Voor American horror Story is het inderdaad zo dat elke week de oudste aflevering verdwijnt. Dit heeft met de uitzendrechten te maken, zoals @patrick37 reeds heeft uitgelegd.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes