Beantwoorden
erik9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Verschil tussen Play More en Streamz+

Als ik het goed begrijp is de catalogus van series en films identiek in Play More en Streamz+ maar betaal je 5 euro meer omdat je met Play more kan genieten van terugkijk televisie en van een aantal themazenders. Bovendien kan je Streamz+ niet bekijken via de TV-box. Wat eigenaardig is want met Netflix gaat dat wel. Of vergis ik mij? 

 

Titel gewijzigd door @Bjarne | Vorige titel: Play More en Streamz+

0 Likes
35 reacties
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Streamz+ is de nieuwe Play More. Dus alles wat je op je tv box ziet onder playmore vind je terug in Streamz+

Als ik me niet vergis zal er ook geen aparte app op tvbox komen. 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Verschil tussen Play More en Streamz+

@erik9 @Michiel_DP voor de verandering...er zijn 3 diensten:

 

-Streamz (oude play, al ziet het op de tvbox gewoon uit als play) voor 11,95. Streamz via telenet geeft als extra tov via Streamz, de 7 dagen terugkijktv en heb ook al gemerkt, dat er meer films via tvbox te zien zijn, die via de Streamz site/app bij Streamz+ zitten

 

-Streamz+ aan 19,95 is enkel via Streamz zelf te bestellen en bevat wat meer films. Sowieso op Telenet de 7 dagen terugkijktv.

 

-Play More aan 24,95. Wat dus niet Streamz+ wordt, hier veranderd er eigenlijk niets, hier zit gewoon alles in als voorheen en alles wat Streamz+ bevat uiteraard, hier zijn dus ook alle themazenders en extra filmkanalen te zien, zoals voorheen.

 

Streamz+ zit in Play More, dus wel te bezien via tvbox.

 

Wat heeft Netflix hiermee te maken, indien je via Telenet kijkt staat het allemaal in de tv-theek, waarom hier aparte app voor voorzien. En je kan altijd de tv app van Streamz installeren als je graag aparte app wenst.

 

Dus pls, onthouden nu, Play More is niet veranderd in Streamz+

Follow the White Rabbit
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Verschil tussen Play More en Streamz+

ok ok, Play More is niet zelfde als Streamsz+ 

Maar je betaald dan ook meer voor filmkanalen(waarvan de films in streamsz+ zitten 😉 )

En terugkijk tv en themakanalen.
Allee laten we het dan Streamsz + + noemen 😉

0 Likes
erik9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Verschil tussen Play More en Streamz+

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik had liever geopteerd voor Streamz+ i.p.v. Play More omdat de thema- en filmkanalen van Play More mij niet zozeer interesseren en omdat het 5 euro per maand goedkoper is. Maar ik kan de app niet installeren op mijn televisie en via streaming vind ik de beeldkwaliteit niet o.k. Abonnees van Proximus kunnen met een speciale decoder de app wel downloaden.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Verschil tussen Play More en Streamz+

@erik9Streamz+ kan je net als Streamz, Play More en Play Sports toch ook gewoon via de tvbox of 'mijn telenet' bestellen, was foutje van mijnen twegen. Dus dat is voor u beste optie dan.

Follow the White Rabbit
Eric007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Verschil tussen Play More en Streamz+

deze betaalzenders zoals Netflix,Streamz en Disney zijn voor mij nutteloos , het is ideaal voor jongeren en leeftijdsgroep 20-40...'k weet dat ik nu veel reactie daarop zal krijgen maar is gewoon zo....voor de oudere generatie die geen tekenfilms,binge-series en andere tv series niet smaken is er heel weinig aanbod , ik zelf ben nogal een filmfanaat en ik mag zeggen dat alle films die op deze zenders worden vertoond en waar ik interesse voor heb in mijn bezit heb,de teller staat momenteel op 2545...ik ben dan ook 63 en de laatste 20 jaar kocht ik mij elke film die ik wou....wat ik wel hier wil mee zeggen is dat ik iets mis ...films uit de jaren stillekes zijn nergens te zien en die zou ik graag wel in een soort betaalzender zien...'k geef maar een voorbeeld...Komedie : Jerry Lewis,Norman Wisdom,Laurel en Hardy...Western: Clint Eastwood,John Wayne....Thriller: Hitchcock,Sherlock Holmes....Griezel:oude Draculafilms,en zo kan ik nog doorgaan....

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verschil tussen Play More en Streamz+

@Eric007 

 

Ik begrijp wat je bedoeld , ik mis die films ook heel erg , ik heb wel Netflix maar westerns met John Wayne ,Gregory Peck enz.... zijn hier ook niet te zien. Ben dan ook 61, en vrees dat de jeugd van tegenwoordig dit soort films zelf niet kent. Nostalgie he 😂

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Ik had trouwens nog een vraagje voor de mensen die de nieuwe Play More , of moet ik nu Streamz Plus zeggen ? Zijn dan alle films gratis  te bekijken , of moet je voor de nieuwste films nog steeds betalen  zoals in de vroegere Play More ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verschil tussen Play More en Streamz+

@Gilbert  Play More blijft Play More maar je hebt enkel de inhoud van Play More met daarbij de inhoud van Streamz+. Daarbij ook de themakanalen + serie's en films. Dus onthoud dat Play More gewoon Play More blijft. 

 

Ja je kan in Play More nog altijd betalende films opvragen , film a la carte. Dat is iets wat hetzelfde is gebleven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verschil tussen Play More en Streamz+

@patrick37 

 

Bedankt voor je uitleg

0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Verschil tussen Play More en Streamz+

Het inbegrepen gratis film aanbod in playmore is wel groter dan het aanbod in streame+ via de digicorder.

0 Likes
erik9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Verschil tussen Play More en Streamz+

Bedankt. Dat wilde ik juist weten. Ik was van plan het abonnement op Play More op te zeggen en over te schakelen op Streamz+ maar als er minder films te bekijken zijn dan hoeft het niet. Bovendien kan men blijkbaar Streamz+ niet bekijken via de tvbox maar alleen via streaming. Toch eigenaardig wanneer je weet dat je concurrent Netflix wel kunt bekijken via de tvbox (via app en via kanaal 600). 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Verschil tussen Play More en Streamz+

  • Play is vervangen door Streamz
  • Streamz+ wordt ook voor Telenet klanten apart aangeboden en is inderdaad €5 goekdoper vergeleken met Play More. Als je via Telenet besteld, heb je met Streamz+ ook toegang tot 7 dagen terugkijk-tv. Alle content is te bekijken via de TV Theek (geen apps nodig dus).
  • Play More bestaat wel nog, en kost €25. Play More omvat Streamz+, 7 dagen terugkijk-tv & de themakanalen.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Juul
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verschil tussen Play More en Streamz+

Maar als je playmore hebt kan je niet via de Streamz app kijken. 

Dat is toch even Balen. 

0 Likes