Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

Vice stopt op 24 augustus met hun zender wegens tegenvallende kijkcijfers, ze zeggen dat het is door het online kijken van content alsmaar meer en meer.

maar er zijn al meerdere thema zenders gestopt in de Benelux door tegenvallende kijkcijfers, en vrees dat er nog gaan volgen.

Disney Channel kan ook stoppen in de toekomst waneer Disney+ start, dat zien we al in de UK gebeuren en in andere landen is dit ook zo al.

thema zenders hebben hun tijd gehad vrees ik, kost veel en voor dat handjevol kijkers is het niet meer waard in de Benelux.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
39 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus


@Ex-Netweter  schreef:

Ik heb blijkbaar het nieuws gemist (geen communicatie naar klanten nodig?!), kom net langs Vice en de zender is niet meer beschikbaar...

...


@Ex-Netweter het klopt dat Telenet niet over alle zenderwijzigingen communiceert. Vaak wordt er enkel op de zender in kwestie een banner geplaatst voordat deze verdwijnt. Of dit bij VICE TV het geval was, kan ik helaas niet met zekerheid bevestigen. 

 

Een tip die ik wel kan geven is om regelmatig eens op deze pagina te kijken, deze wordt door Telenet up to date gehouden met alle laatste wijzigingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

Van mij mogen heel wat van die niche zenders verdwijnen, indien ook de prijs wordt verlaagd, wat nooit gebeurd. Toen SyFy samen met 13th street verdween, vond ik dit wel zeer sneu, keek dagelijks nr SyFy en ook wekelijks naar 13th street. Toen deze verdwenen had ik ook m'n extra tv-pakket opgezegd. Nu af en toe nog History Channel en National Geo Wild. Maar al de rest. Je ziet ondertussen zoveel online of streamt via iptv dat deze zenders minder en minder volk aantrekken, alleen blijven we eerder meer betalen dan minder, dat is niet fair...but business is business en Vlamingen zijn msschn wel zagers, maar uiteindelijk brave gewillige klantjes. Ik merk dit vb ook bij energieleveranciers, hoeveel er gewoon bij 1 leverancier blijven voor hun leven, ik verander jaarlijks als mij dit goedkoper uitkomt, vb met groepsaankoop, webdeal met domicilie. Is ook zo easy to do. Van provider veranderen geeft net wat meer rompslomp met zich mee en dat houd mij tegen om telecomprovider te veranderen. De alternatieven zijn ook niet zo wouw en niet beter qua klantenservice. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

@Umbra666 

Rompslomp? Op de laatste pagina van elke rekening van Telenet vind je uw Telenet Easy Switch ID, juist om je het gemakkelijk te maken. Info vind je hier.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

@janne_man hier doel ik op overdracht, installatie vd nieuwe provider, zeker nu, kan weken duren, lees heel vaak op social media dat telecomproviders hun afspraken niet nakomen, je zit dan vb weken zonder internet en tv als de overschakeling niet vloeiend is.

Follow the White Rabbit
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

@Umbra666 

Het is juist de bedoeling van de Easy Switch Id om alles proper te laten verlopen. Als de operator waar je naartoe gaat zijn werk goed doet, dat zal je hooguit een paar uren zonder zitten. Jij moet niets opzeggen bij je huidige operator. Je geeft de opdracht daarvoor aan je nieuwe operator.

Als de overschakeling niet vloeiend is, is het een teken dat je geen goede nieuwe leverancier gekozen hebt.

 

Dus even gemakkelijk als veranderen van energieleverancier. Gebeuren er nooit fouten? Waar mensen zijn gebeurt er al eens iets verkeerd.

 

 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

Zou moeten, maar zonder elektriciteit of gas zit je nooit bij overstappen, moet je niets doen. Bij telecom valt het gewoon wel voor. Los daarvan heb ik me al meermaals geïnformeerd bij verschillende telecomproviders, via mail en social media, maar als je zelfs als mogelijk nieuwe klant, week moet wachten op antwoord en van een andere gewoon geen reactie, terwijl Telenet vaak binnen het uur op social media reageert en op mails binnen 2 à 3 dagen. Dan heb ik indd al zoiets van, vr mij is er geen beter alternatief, ook omdat glasvezel hier nog niet beschikbaar is.

 

Follow the White Rabbit
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

@Umbra666 

Ik deel uw mening: er is geen beter alternatief. Eigenlijk kan je evengoed zeggen dat Telenet de beste is.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

De duurste beste indd, zeker als je alles wilt, nl snelste internet, sport, play, moest ik content zijn met de middelmaat, zat ik al lang bij een Scarlet or wathever 😂 

Follow the White Rabbit
0 Likes
mrfart
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

Het was 1 van de weinige zenders waar we naar keken.

De sundance-zenders zijn ook al weg. Kijk eigenlijk enkel nog wat naar BBC, soms national geographics of een film op CAZ uit de tijd dat de dieren nog konden praten.

Zal moeten investeren in een goeie smart tv, en dan tv-abonnement laten vallen. Ik weet dat het door de korting niet veel uitmaakt aangezien het internet dan duurder is.

Maar nu wordt die korting op de factuur doorgerekend op het internet-gedeelte, jammer genoeg het deel dat ik mag inbrengen voor m'n belastingen 😄

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vice stopt in de Benelux met hun zender op 24 Augustus

Dat zenders zelf beslissen om in Europa te stoppen kunnen we niet veel aan doen, het programma van Ross kan je waarschijnlijk wel zien op YouTube, dat was nog van eind jaren 80, 

ze verdienden amper iets in Europa, er is enkel nog in Amerika een versie te vinden. 
spijtig maar is nu zo, de niche zenders worden aan de kant gezet door de kijkers door de verschillende online opties dat er te vinden zijn op apps.

er zullen nog wel niche zenders wegvallen op de kabel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes