Beantwoorden
Roel_br
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Wereld gedichtendag It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Voetbal uit de hele wereld :)

Hi all, 

 

ik ben al langer op zoek naar een manier om voetbal uit de hele wereld te kunnen bekijken thuis. Concreet denk ik dan aan de Amerikaanse, Mexicaanse, Argentijnse, ... voetbalcompetities, maar ook aan wedstrijden uit Europa die niet op één van onze zenders in België worden uitgezonden (zoals bvb Copa Del Rey in Spanje). 

 

Heb online al wel gelezen over mogelijke manieren, maar die zijn vaak erg gefragmenteerd en het is niet altijd even duidelijk hoe (il)legaal ze zijn.

 

Ik wil vanzelfsprekend een legale oplossing en natuurlijk wil ik er ook voor betalen.


Dank alvast!

Fijne groeten,
Roel

0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voetbal uit de hele wereld :)

@Roel_br vrees dat dit niet legaal zal lukken doordat de uitzendrechten ook gelimiteerd zijn per provider en land.

als een Belgische provider ze niet heeft zal het niet legaal lukken spijtig genoeg.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roel_br
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Wereld gedichtendag It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Voetbal uit de hele wereld :)

Hi, dank voor de snelle respons!

Dat is idd één van de dingen die ik vreesde. Desondanks zou het wel fijn zijn natuurlijk 🙂

Anderzijds zou het me ook al wel helpen om inzicht te hebben in welke manieren er zijn om dan eventueel één of een beperkt aantal competities van buiten Europa te kunnen zien. (Op Eleven Sports wordt af en toe wel eens een match uitgezonden, maar die dekt niet voldoende de lading vind ik 🙂 ). Of dus een manier om zoiets als Copa Del Rey te kunnen zien.

 

 

0 Likes
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Voetbal uit de hele wereld :)

Misschien heel ver gezocht: maar spring eens binnen in een betcenter in de buurt, deze betcenters hebben altijd wel van de meer speciale wedstrijden en kampioenschappen op hun tv’s live 🙂 je kan altijd die mensen eens aanspreken hoe zij dat hebben kunnen regelen. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voetbal uit de hele wereld :)

Ik zou niet zover durven gaan met te beweren dat het onwettelijk is. Wat niet kan is hier een abonnement nemen op zo'n buitenlandse zender. Wat wel kan is dat je een vpn verbinding maakt met de vpn server in het land waar je wil kijken. Als je daar dan naar een zender gaat (zoals onze vrt websites waar je kan streamen en kijken) en daar kan kijken. Je zal allicht moeten inloggen. Als je de vraag niet krijgt in welk land je woont is er geen probleem.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Voetbal uit de hele wereld :)

MLS kan je alvast bij Apple kijken: https://www.apple.com/benl/newsroom/2022/11/apple-mls-announce-mls-season-pass-launches-february-1/

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Voetbal uit de hele wereld :)

@Roel_br 

Je kan kiezen voor Unibet en BWIN .

Deze twee websites zijn bookmakers waarbij de geld in kunt zetten op voetbalwedstrijden. zij hebben de rechten gekocht om bepaalde wedstrijden live te streamen. je kan dus bijvoorbeeld 5 euro (minimum) op de website zetten waardoor je vervolgens verschillende wedstrijden live kunt kijken in goede kwaliteit. Deze wedstrijden kan je alleen maar streamen als er nog geld op je account staat. Zorg er dus voor dat er minimaal €0,01 beschikbaar blijft zodat je gewoon gratis voetbal kan blijven kijken.

Er bestaan natuurlijk ook IPTV mogelijkheden maar dit is niet legaal 😉


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Voetbal uit de hele wereld :)

Al eens gekeken ,voor satellite schotel.

0 Likes
Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Voetbal uit de hele wereld :)

Probeer eens met dit:   http://livetv.sx/frx/

 

0 Likes
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Voetbal uit de hele wereld :)

Copa  Del Rey kan je perfect bekijken op het kanaal van Club RTL 😉 Soms moet je wat zoeken...

0 Likes