Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

Na elke aflevering van temptation island wordt er ingesproken dat je de volgende aflevering reeds kan bekijken via Play van Telenet.

 

Heb dit eens uitgezocht met Yugo S waarin Play zit. Maar het is niet mogelijk om de aflevering van 1 mei nu al te bekijken, want dan krijg je de aflevering van 24 april (afgelopen vrijdag) te zien.

 

Is dit een marketing truc van Telenet, of hoe verklaar je dit?

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93  we zijn ondertussen al twee dagen later en ik heb geen Play, dus mijn mogelijkheden zijn beperkt.

Als ik in de Yelo play app kijk bij series, reality, Temptation island, zie ik als laatste keuze aflevering 11. Dit stemt overeen met wat in de programmagids staat voor 1 mei.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

is deze aflevering niet tegen betaling beschikbaar (niet in play) toevallig?????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

Een beeld is meer dan duizen woorden.

 

SmartSelect_20200426-190553_Yelo Play.jpg

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@janne_man waar vind je die dan? Als ik naar 1 mei ga - volgende aflevering dus, dan kan ik die niet bekijken hoor

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93 

Op de Digicorder: TB-Theek, Play, Series, Vlaams,Temptation Island (de serie), aflevering 11.

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@janne_man kheb geen digicorder, aangezien ik Yugo heb. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93 

Sorry, ik had dat over het hoofd gezien in je eerste bericht.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@janne_man geen probleem ☺️ ik neem seves eens contact met de klantendienst hierover. Want kvind als ze er reclame over maken en je hebt yugo (waar play inzit, of play als standalone optie) dat je dit dan wel moet kunnen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93 

Groot gelijk.

Ik heb steeds de indruk dat er bij Telenet op eilandjes gewerkt wordt: er is een gebrek aan behoorlijke samenwerking. Dat er afzonderlijke apps zijn voor Digicorder/Digigox, TV-Box en Yugo is heel normaal. Ik zou verwachten dat die op zijn minst voor een aantal 'requests' via een interfacce naar een identiek achtergrond proces zouden gaan. In uw concreet geval: het gezochte programma staat maar één keer op één plaats in het systeem (dubbels die nodig zouden kunnen zijn voor de performantie worden hier als eenmalig beschouwd). Elke toevoeging van een item in Play (More) zou maar één keer mogen gedaan worden en dan moet dat automatisch beschikbaar zijn op de diverse platformen. Ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat het zo niet is. Dat verschillende systemen op een bepaald niveau niet compatibel zijn, is geen onoplosbaar probleem. Een goede interface lost dat op. 

Met dit betoog geef ik allicht het bewijs dat zoals al te dikwijls de beste stuurlui aan wal staan. Ik twijfel niet aan de capaciteit van de ontwikkelaars, maar wel aan die van een bovenliggend niveau. Mogelijk in de hand gewerkt door verkeerde KPI's. 

Om het even wat, maar om dat ooit min of meer recht te zetten, zal veel geld kosten. Al dat geld komt uiteraard maar van twee kanten:: de klanten en het personeel (met inbegrip van het personeel van de allicht vele partners die voor Telenet ontwikkelen of onderhouden).  

Dat maakt deze reacte voor 100% off-topic.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@janne_man @Master-Magic juist contact gehad met de klantendienst hierover. Je kan enkel de volgende aflevering van temptation island bekijken als je Play More hebt. Het gaat dus NIET via play.

 

Heb ook gesignaleerd dat er nochtans gezegd wordt: "bekijk de volgende aflevering al in Play van Telenet"

De vermelding zou moeten zijn: "Bekijk de volgende aflevering al in Play MORE van Telenet"

 

Link naar de bewuste vermelding in elke aflevering: https://www.youtube.com/watch?v=17j5sGlnTr8

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93 moest even gaan terugzoeken gezien het nieuwe seizoen gestart is op 28/02. En je bent fout geïnformeerd door de persoon van de klantendienst, dit aanbod is voor zowel Play en Play More klanten. Dus jij als YUGO-klant zou dit perfect moeten kunnen bekijken. 

 

Ben dan zelf even in de YUGO app gaan zoeken en vind aflevering 11 terug wanneer ik op Temptation Island zoek, zie foto. 

 

Suzy_0-1587978751234.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@Suzy  thx voor de update. Echter kan ik ze niet bekijken hoor. Zie screenshot

 

Screenshot_20200427-111859.png

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@Suzy bij mij staat deze in het grijs, dus niet zoals bij jou.

 

+ Net opnieuw contact gehad met de klantendienst hierover, ze bevestigde me dat dit zowel via Play als Play More kan, maar dat ik de aflevering pas vanaf 1 mei zou kunnen bekijken. Niet in preview dus...vind k wel zeer vreemde communicatie van de zender Vijf, dat ze dit dan wel vermelden.

 

Ook vreemd dat het bij jou dan wel lukt. Erg verwarrend wel, want ik kan me voorstellen dat er nog klanten zijn die zich hier vragen bij stellen...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vooruitkijken Temptation Island lukt niet met YUGO?

@TMCLS93 jij had YUGO S zeker? Misschien dat dit er nog iets mee te maken kan hebben. Kan je me ook nog even vertellen op welke versie van de YUGO app op Android je nu zit? Ik heb het namelijk getest met iOS deze ochtend. Dan geef ik het eens door om verder na te kijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes