41747
netweters
|
18276
gesprekken
|
19759
vragen
|
Iemand die kan laten weten hoeveel Herbekijk TV maandelijks kost?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Herbekijk TV
Opgelost! Ga naar oplossing.
@David8 7 dagen Terugkijk TV zit voortaan standaard inbegrepen in zowel TV Iconic (kijken met een TV box of digicorder) als TV Flow (puur streamen via apps).
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-het-verschil-tussen-telenet-tv-iconic-en-flow/
Je hebt niet vermeld welke abonnement je hebt. In de meest recente abonnementen is het doorgaans inbegrepen in de prijs.
Indien je bij een opnamen de reclame niet meer kan doorspoelen (op zowel de VRT zenders als de Play zenders) dan zou de terugkijk tv (een paar dagen) gratis zijn.
Indien het niet inbegrepen is dan is het huidige tarief vanaf 0,5 euro per programma. Nieuwsuitzendigen zijn gratis. Ik heb het nu niet meer nagekeken, maar vóor enkele maanden was het nog altijd zo dat je de juiste weg moest volgen op de Digicorder (of Digibox) om het gratis nieuws te selecteren. Op deze link klik je op download en bekijk TV a la carte.
ik heb nog een WiGO 300 abonnement daar zit geen terugkijk tv in dus dat zit wel in streamz,het vroegere play. 11,95 euro per maand ,in de nieuwe abonnementen zit blijkbaar met de tv box terugkijk tv standaard in maar heb je geen streamz dat is nog altijd betalen zo zie ik het toch.
met de tv box heb je altijd terugkijk tv ongeacht het abo
later ook voor digicorder ongeacht het abo