Beantwoorden
David8
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

Iemand die kan laten weten hoeveel Herbekijk TV maandelijks kost?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Herbekijk TV

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

@David8 

Hier kan je alle info terug vinden in verband met terugkijk tv. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

@David8 7 dagen Terugkijk TV zit voortaan standaard inbegrepen in zowel TV Iconic (kijken met een TV box of digicorder) als TV Flow (puur streamen via apps).

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-het-verschil-tussen-telenet-tv-iconic-en-flow/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

@David8 

Je hebt niet vermeld welke abonnement je hebt. In de meest recente abonnementen is het doorgaans inbegrepen in de prijs.

Indien je bij een opnamen de reclame niet meer kan doorspoelen (op zowel de VRT zenders als de Play zenders) dan zou de terugkijk tv (een paar dagen) gratis zijn.

Indien het niet inbegrepen is dan is het huidige tarief vanaf 0,5 euro per programma. Nieuwsuitzendigen zijn gratis. Ik heb het nu niet meer nagekeken, maar vóor enkele maanden was het nog altijd zo dat je de juiste weg moest volgen op de Digicorder (of Digibox) om het gratis nieuws te selecteren. Op deze link klik je op download en bekijk TV a la carte.

Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

ik heb nog een WiGO 300 abonnement daar zit geen terugkijk tv in dus dat zit wel in streamz,het vroegere play. 11,95 euro per maand ,in de nieuwe abonnementen zit blijkbaar met de tv box terugkijk  tv standaard in maar heb je geen streamz dat is nog altijd betalen zo zie ik het toch.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wat is de prijs van Terugkijk-TV?

met de tv box heb je altijd terugkijk tv ongeacht het abo

later ook voor  digicorder ongeacht het abo

0 Likes