Beantwoorden
Korvo
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag On a roll... Jij bent af!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

Hallo netweters,

 

Ik heb reeds een TV met een Telenet CI+ module.

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet ?

Graag wou ik weten wat ik maandelijks moet betalen als ik Play of Play More neem.

 

Alvast bedankt.

0 Likes
15 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@Korvo je betaald via je CI+ module nu al het goedkoopste digitale tv kosten, als je play of play more wilt zal ik u moeten teleurstellen, dat bestaat niet meer is nu streamz of streamz+ en kost je voor het duurste streamz abbo 25 euro bovenop je maandelijkse kost van de kabel rond de 20 euro, je betaald dan in totaal elke maand een 45 euro, dus maximum 50 euro dat je mag rekenen voor het toppakket van streamz+ en de kabelkost elke maand en digitale tv basis.

of als je nu streamz neemt voor een jaar dan betaal je maar 7,95 euro per maand voor je jaar abbo, zeg je op voor je 12 maanden betaal je de rest waarde van de maanden.

 

Neem je een jaarabonnement? Dan kijk je voor slechts €7,95 per maand, dat is €4 korting per maand*.
Deze promotie is geldig als je klant bent van Telenet digitale televisie en is slechts éénmalig geldig per klantnummer.
Let op dat je 1 jaar Streamz-klant moet blijven om te genieten van deze promotie.

1 jaar Streamz aan 4 euro korting per maand.
Geldig als je klant bent van Telenet digitale televisie. Deze promotie is slechts éénmalig geldig per klantnummer. Deze promo heeft een abonnementsduur van 12 maanden en kan niet opgezegd worden gedurende de eerste 12 maanden zonder een annuleringsbijdrage. Na afloop van de 12 maanden 4 euro korting op Streamz, start automatisch een abonnement van €11,95 per maand. Vanaf de 13e maand is opzeg op elk moment mogelijk. Vermelde prijzen zijn inclusief btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten, vergissingen en/of wijzigingen.

 

** Je kan de Telenet TV-app gebruiken in alle lidstaten van de Europese Unie. Opgelet: je kan niet kijken in Andorra, het Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Isle of Man, Guernsey, Jersey, Zwitserland en alle andere niet-EU-landen. Het aantal schermen waarop men tegelijkertijd kan kijken, is beperkt en hangt af van het gekozen aantal mobiele nummers. Meer info op www.telenet.be/tegelijk-tv-kijken


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@Master-Magic 

Even een kleine rechtzetting , PlayMore bestaat zeker nog want ik heb Play More zelf met alles erop en er aan. Enkel de Play is vervallen die kan je niet meer nemen dat klopt maar Play More wel want daar zitten je themazenders in. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@patrick37 idd dat is voor oude klanten die het nog hebben zolang ze dat nog gaan behouden, maar klanten die het nu niet hebben kunnen het niet meer aanvragen, enkel streamz.

update: net eens gekeken en over gekeken, bestaat dus wel nog de play more, dat is 25 euro.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@Master-Magic 

Idd je kan het nog bestellen en dat is ook de enige nog en natuurlijk Streamz(+) 

Bij Play More zit alles van Streamz(+) inbegrepen dat wel 😉

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

Wou net posten, maar je was le net voor ivm playmore 🙂

Maar of dat toegevoegde waarde geeft, voor wat het eigenlijk kost is een ander verhaal. Zou mensen zeker niet aanraden om voor jaar te betalen als ze al redelijk wat films hebben gezien in hun leven. Gaan ze van kaal reis terugkomen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@DeLLiAnO heb het al 14 dagen en heb al de indruk dat ik al het mooie gezien hebben en wat de moeite is, sta ook veel minder goeie dingen tussen en programma's dat onnodig zijn volgens mij.

jongeren dat moeten liften van Brussel naar Spanje ofzoiets, en dan zo 8 afleveringen aan besteed wordt.

niet mooi en opvulling.

en qua films zit er ook veel verschil in in kwaliteit.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@Master-Magic 

Inderdaad, streamz is niet echt om over naar huis te schrijven. Je bent heel rap rond.

Dacht vroeger dat playmore (als dat toen zo noemde? Weet niet meer) das iets voor mij, maar om de 2 maand bijwijze van spreken is 2 of 3 goeie recente films erbij zetten en derest alleen maar oude toevoegen, die ze al jaren 3x/jaar op gewone tv uitzenden gedurende x aantal jaaaren.. was wel een teleurstelling. Na een maand ben je zeker rond en moet je bijwijze van spreken een jaar niet meer gaan zien.

Doet me terug denken aan de tijd voor telenet, en je abbo kon nemen bij Filmnet met decoder. Net zelfste probleem, alleen toen ja waren de filmen nog niet zo oud als nu,(ale zaten er ook wel tussen hoor lol) maar was de vernieuwing van lijsten ook maar pover.

Is ideaal voor gezinnen mss, en mensen die graag films zien en er nog niet teveel hebben gezien denk ik.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@Korvo 

Als je volledig overzicht wil, van wat elke abbo of optie kost, kun je eens naar deze pdf van telenet kijken. Is overzichtelijk zo.

Prijslijst overzicht Telenet 19 juni 2022 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?


@Master-Magic  schreef:

@patrick37 idd dat is voor oude klanten die het nog hebben zolang ze dat nog gaan behouden, maar klanten die het nu niet hebben kunnen het niet meer aanvragen, enkel streamz.

update: net eens gekeken en over gekeken, bestaat dus wel nog de play more, dat is 25 euro.


Streamz: 11,95 euro per maand (series en oudere films)

Streamz+: 19,95 euro per maand (alles van Streamz en nieuwste "blockbusters")

Play More: 24,95 euro par maand (alles van Streamz+ en de themakanalen die vroeger grotendeels al beschikbaar waren via Play)

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?


@DeLLiAnO  schreef:

Als je volledig overzicht wil, van wat elke abbo of optie kost, kun je eens naar deze pdf van telenet kijken. Is overzichtelijk zo.

Prijslijst overzicht Telenet 19 juni 2022 


Inderdaad een heel overzichtelijke en complete prijslijst. Maar pas op:

Niet alles wat op de prijslijst staat kan nog besteld worden.

Nieuwe klanten kunnen geen apart kabelabonnement meer bestellen (€19.45 per maand).

Bestaande CI+ klanten met alleen kabelabonnement (éénmalig 69€ + €19.45 per maand) kunnen volgens mij geen Streamz, Streams+ of PlayMore nemen, tenzij ze ook één digicorder / TV-Box huren. Je kan wel via de Streamz site, abonneren op Streamz en Streams+ ...

Korvo
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag On a roll... Jij bent af!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

Allemaal enorm bedankt voor deze informatie !

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@flip1953 

Bedankt voor aanvullende info, meeste wist ik niet.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

@flip1953 

play more kan volgens mij wel, heb ook een ci+ module en kan daar op play more aanvragen voor de extra zenders en film zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Korvo
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag On a roll... Jij bent af!

Wat is het goedkoopst mogelijk Digitale TV bij Telenet?

Klopt want ik heb Play More met mijn CI+ module sinds november 2022.

0 Likes