Beantwoorden
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

Hallo Iedereen

Ik heb een Yugo all-in 30 abonnement. Sinds vandaag is play automatisch omgeschakeld naar Streamz.

Als ik een upgrade wil doen naar Streamz+ wat is dan de meerprijs hiervan?

Mvg, Harold

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Yugo all-in streamz upgrade to streamz+

0 Likes
8 reacties
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

Ik denk dat dat niet gaat met het Yugo pakket. Er is toch nergens een mogelijkheid om die optie toe te voegen aan je pakket via "mijn telenet". Ik kan het toch niet toevoegen en heb ook Yugo all-in 30

0 Likes
Harold
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

Hallo

Na contact te hebben met Telenet konden ze me inderdaad vertellen dat de upgrade naar streamz+ met het yugo all-in abonnement niet mogelijk is.

Misschien inde toekomst?

Enig oplossing is van abonnement te veranderen (een goedkopere versie) en via de website van streamz zelf een abonnement afsluiten.

Marketing gezien een strategische blunder 😞

Mvg, Harold

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

@Harold, er is voorlopig nog geen YUGO-abonnement waarin Streamz+ is inbegrepen. YUGO-klanten kunnen zich wel (los van het YUGO-abonnement) abonneren op Streamz+ via Streamz.be, maar zullen dan wel niet kunnen kijken via de YUGO-app, wel via de Streamz-app. 

 

Daarnaast is het niet mogelijk om Streamz af te schakelen in YUGO All-in. Neem je dus Streamz+ er apart bij via Streamz.be, dan ga je eigenlijk dubbel betalen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

@Suzy Als je Streamz+ wilt bij je YUGO, is het dan sowieso nodig om los van je telenet-account nog een extra account aan te maken via Streamz? Want als je wil upgraden naar Streamz+ moet dit blijkbaar automatisch via "mijn telenet" en als YUGO-klant gaat dat dus niet. Dus sowieso dubbel betalen voor wie Streamz+ zou willen...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

@DavidN83 klopt, dat heb ik hierboven bevestigd. Er is momenteel geen andere mogelijkheid om als YUGO-klant een Streamz+ abonnement te nemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Hanie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

Welk genie dit bedacht heeft...

Aan de telefoon werd hier niks van gezegd, ging er vanuit dat in de yugo all in reeds streamz+ inbegrepen was. Dat dit niet zo is tot daar geen probleem, maar je gebruikers zelfs geen deftige oplossing bieden...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

@Hanie daar zat vroeger ook enkel play in en niet play more, dus dat blijft hetzelfde een Streamz abbo in je Yugo all in pakket, 

je kon ook geen play more bovenop je bestaande Yugo pakket aanvragen.

dus waarom zou je dit nu dan wel willen, het pakket blijft hetzelfde 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hanie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wat kost Streamz+ voor YUGO All-In klanten?

Ik was Wigo klant met play more en vond het aanbod van Yugo er wel goed uitzien, ik zag dat streamz er standaard in zat.  Bovendien die digibox weg, beetje minder betalen...

Dat je dan niet kan kiezen voor die streamz+ ruikt maar naar 1 ding...

 

Het argument dat er in yugo ook geen play more zat kan goed zijn, streamz is dan ook een nieuw product en die + hadden ze voor 10€ extra best als optie kunnen toevoegen, niet?

 

Als de raad dan nog is om bovenop je inbegrepen streamz abo nog een extra streamz+ abo bij te nemen dan zijn we niet goed bezig en betalen we ongeveer hetzelfde als voor een wigo met play more en digibox.

 

Maar goed, ik heb mijn wijziging terug laten draaien en we zullen dan wel onze digibox blijven gebruiken zodat we hem nog een keer kunnen omruilen wanneer hij het begeeft 👍

 

 

0 Likes