|
26.723
netweters
|
166.152
antwoorden
|
|
22.288
vragen
|
Aangzien er op de tv gids nog niets te zien was, ben ik de programmagids van telenet eens gaan bekijken en daar zag ik o.a. de wedstrijden van het Belgische voetabl maar zonder de wedstrijden Van STVV tegen Lommel en die van Charleroi. Betekent dat dat die niet worden uitegzonden? Ik dacht nochtans begrepen te hebben dat alle wedstrijden zouden worden uitgezonden.
Of je kijkt eens via de sportkalendzr via Proximus https://sports.pickx.be/nl/
Het moet in de tv gids van telenet staan,
Wat een prutsers zitten daar eigenlijk bijeen, ‘t is altijd iets met de programmatie
Die zullen een pak goedkoper zijn, dan iemand die vlot Nederlands praat 👍
hier de sportkalender van play sports ; https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-sports/sportkalender.html
Kunnen jullie al iets zien op Dazn pro League 1 via Playsports?
Niks hier...
Aha, beeld 🙂
Maar niet Club - Kaa Gent, maar wel Club - KVK Kortrijk.
Maar goed, kinderziektes. We hebben beeld!
Als nieuwe PlaySports klant heb ik een aantal vragen/opmerkingen.
- Zoals hierboven al vermeld zit er een tijdverschil op de TV-gids.
- Op de site van telenet vond ik al de handige sportkalender met de voorziene wedstrijden, maar dit is zonder diegene die te bekijken zijn via DAZN. Het is dus telkens tussen 2 sites/apps switchen om alles te bekijken. Een overzicht binnen de Playsports app zou een meerwaarde zijn. Zo moet je ook niet telkens naar de website surfen
- Ik zie niet meteen onderscheid in de programmatie tussen een herhaling en een live-wedstrijd. Een tag of opmerking ‘Live’ zou duidelijker zijn.
@Curiosity schreef:Als nieuwe PlaySports klant heb ik een aantal vragen/opmerkingen.
- Zoals hierboven al vermeld zit er een tijdverschil op de TV-gids.
Dat tijdsverschil zal normaal in de komende dagen weg gewerkt worden.
@Curiosity schreef:- Op de site van telenet vond ik al de handige sportkalender met de voorziene wedstrijden, maar dit is zonder diegene die te bekijken zijn via DAZN. Het is dus telkens tussen 2 sites/apps switchen om alles te bekijken. Een overzicht binnen de Playsports app zou een meerwaarde zijn. Zo moet je ook niet telkens naar de website surfen
De wedstrijden via de lineaire DAZN-kanalen staan op z'n minst voor dit weekend al ingevuld in de sportkalender van Telenet. Die van de volgende weken zal nog wel volgen. Vanaf eind september wordt ook de DAZN-app zelf inbegrepen in het abonnement waardoor je alle wedstrijden van de Spaanse, Italiaanse en Franse competitie zal kunnen bekijken. Of ze deze allemaal in de sportkalender gaan tonen is iets waar enkel Telenet zelf een antwoord op kan geven.
@Curiosity schreef:- Ik zie niet meteen onderscheid in de programmatie tussen een herhaling en een live-wedstrijd. Een tag of opmerking ‘Live’ zou duidelijker zijn.
Dit is inderdaad ook wel iets dat ik zelf handig zou vinden. Bij Proximus staat dit er in hun tv-gids wel elke keer bij door in de programmanaam het voorvoegsel "LIVE: " te vermelden. Hopelijk kan iets soortgelijks ook bij Telenet toegevoegd worden.
@Hofkens schreef:
@Curiosity schreef:- Op de site van telenet vond ik al de handige sportkalender met de voorziene wedstrijden, maar dit is zonder diegene die te bekijken zijn via DAZN. Het is dus telkens tussen 2 sites/apps switchen om alles te bekijken. Een overzicht binnen de Playsports app zou een meerwaarde zijn. Zo moet je ook niet telkens naar de website surfen
De wedstrijden via de lineaire DAZN-kanalen staan op z'n minst voor dit weekend al ingevuld in de sportkalender van Telenet. Die van de volgende weken zal nog wel volgen. Vanaf eind september wordt ook de DAZN-app zelf inbegrepen in het abonnement waardoor je alle wedstrijden van de Spaanse, Italiaanse en Franse competitie zal kunnen bekijken. Of ze deze allemaal in de sportkalender gaan tonen is iets waar enkel Telenet zelf een antwoord op kan geven.
Blijkbaar bestaat er (gedeeltelijk) zo'n functie. Via tv.playports.be - Instellingen - Wedstrijdoverzicht - Toon Live en aankomende wedstrijden kan je deze activeren.
Alleen is deze enkel voor de Jupiler Pro League, Premier League en de europese wedstrijden.
Dit, maar dan voor alle competities die binnen het PS/DAZN abonnement vallen zou perfect zijn. En als extra, wanneer je op de wedstrijd klikt, zou je moeten kunnen zien op welk kanaal dit uitgezonden zal worden. Dat zou het compleet maken.
Gisteren 7/8 geen voetbal te zien op Dazn, vandaag matchen aangekondigd met verkeerde tijdstippen. Vandaag bezoek aan de Telenet-winkel en ik ben blijkbaar de enige met dit probleem, ik heb wel e-mails van netweters getoond maar daar was hij blind voor. Hij kan geen probleem van gisteren oplossen en volgens hem vandaag in orde 😱 niet dus, wat een triestig bedrijf is Telenet, bij Proximus werkt Dazn goed
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Geen voetbal
@Sandweegje schreef:Gisteren 7/8 geen voetbal te zien op Dazn
Er was weldegelijk een wedstrijd op DAZN Pro League 1 dus geen idee wat je bedoelt
Heb jij de match Club Brugge -Kortrijk kunnen bekijken via Dazn telenet
Eerst en vooral om verdere misverstanden te vermijden. Heb jij enkel Play Sports (19,99 euro)? Dan heb je geen beeld op de 4 DAZN-zenders. Om beeld te hebben op de DAZN-kanalen heb je ofwel "DAZN Total via Play Sports" (24,99 euro per maand) nodig, of het combinatie-abonnement "Play Sports + DAZN Total" (34,99 euro per maand) nodig.
Daarnaast klopt het dat er problemen zijn met de tv-gids. Maar de wedstrijden van de Jupiler Pro League worden dit weekend alle 9 uitgezonden op DAZN Pro League 1 of DAZN Pro League 2. Maar je moet hier dus wel je abonnementsvorm upgraden als je nog steeds op hetzelfde abonnement zit als de vorige jaren.
P.S. aan de moderatoren hier: dit onderwerp best verplaatsen naar tv -> entertainment want hier staat het totaal niet op zijn plaats.
@Hofkens schreef:P.S. aan de moderatoren hier: dit onderwerp best verplaatsen naar tv -> entertainment want hier staat het totaal niet op zijn plaats.
Bij deze. Heb het meteen samengevoegd met het bestaande onderwerp
wat de tv-gids betreft op de kanalen waar de jupiler pro league opkomt : die kloppen hier, de andere nog niet (wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen)