Beantwoorden
RonC
Professional Weetjesweter
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Zeer ingewikkeld om op te zeggen

Ik wilde graag mijn Streamz en nadien ook Play Sports opzeggen, maar als ik dit via Mijn Telenet probeer (de app geeft problemen) dan komt mijn bestelling in het winkelmandje? Ik zie dan mijn Klik Buro en Streamz onderaan bij opzeggen. Is dit de juiste manier? Want dit lijkt bijna alsof je een nieuw contract afsluit. Zo een omslachtige manier.

Tags (1)
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@RonC  Normaal moet je daarvoor bellen met Telenet om het op te zeggen, weet wel dat het direct wordt gestopt maar je betaald voor een hele maand, dus best bellen voor je nieuwe maand in gaat.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Janvier123
Experienced Meerweter
Warming up? De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm!

Je kan je abonnement makkelijk stopzetten: 

• Online via MyTelenet of de MyTelenet-app. Na je aanvraag bellen we je op (na max. 2 werkdagen) omdat we willen begrijpen waarom je je extra pakket opzegt. Zo kunnen we bijleren en ons aanbod verbeteren en uitbreiden.
  • Via gratis telefoonnummer 0800 66 350 op weekdagen van 8 tot 20 uur.

Goed om te weten: Play Sports heeft een minimale contractduur van 1 maand. Zeg je eerder op? Dan zetten we je abonnement meteen stop en betaal je de resterende abonnementsgelden tot het einde van de minimumduur. Zeg je in de tweede maand op dan zetten we je abonnement stop en wordt het vooraf betaalde bedrag pro rata verrekend bij je volgende aanrekening.