Beantwoorden
Gilbert
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. Goed bezig! It's your ninth party! On a roll...

Zit Paramount+ inbegrepen bij Streamz?

Beste,

Ik overweeg streamz te nemen (enkel voor Paramount Plus) zit deze laatste inbegrepen in de prijs van streamz , of moet je bijbetalen ?

Is Streamz zijn geld waard ?

Met vriendelijke groeten,

Gilbert

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Streamz en Paramount Plus

0 Likes
14 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Gilbert er zit een beperkt aanbod van Paramount+ in het aanbod van Streamz, het is te zien wat je wenst te zien natuurlijk.

de keuze is bij jou, 

misschien als je wat titels kan melden dat we het hier kunnen zeggen of deze op Streamz zitten.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Ik heb net de lijst met series gevonden , die is wel niet groot . Ik denk dat HBO Max of Netflix dan toch beter zijn.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter

@Gilbert idd de lijst is niet al te groot, een HBO Max of Netflix is een betere keuze, is te zien wat je wenst te zien, 

het aanbod is zodanig versnippert dat je niet echt veel keuze hebt om een groot aantal films of series te zien in 1 app, je moet spijtig genoeg al verschillende nemen om iets of wat de bekendste films en series te zien.

of als je een liefhebber bent van het HBO aanbod dan heb je beter de HBO Max, maar daar staat ook niet alles op als je deze vergelijkt met de Amerikaanse versie, ze zetten wekelijks enkele nieuwe dingen erbij.

Master-Magic | Krak

0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Volledig mee eens , het liefst zou ik verschillende pakketten nemen en de gewone tv opzeggen, maar dan ben ik Frankrijk 2 en 3 kwijt. En daar kijk ik heel veel naar. Deze zenders onderbreken niet voor reclame om de 10 minuten. Daar heb ik nog geen pakket voor gevonden buiten tv Vlaanderen , maar die geven da weer geen Duitse zenders.. Misschien in de toekomst, er zal nog veel veranderen in de televisie wereld. 🤗

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter

@Gilbert is een goedkoop satelliet setje geen oplossing voor de Duitse zenders dan, die Duitse zenders zijn gratis te ontvangen, enkel een schotel aan de muur richting de astra 19.2 en je krijgt heel veel Duitse zenders gratis op je tv,

die setjes kan je soms al vinden voor nog geen 100 euro in de winkel, en voor de franse zenders kan je dan via een app gaan van Tv Vlaanderen of via base, dat is apart beschikbaar,

ze gebruiken dezelfde app als telenet met hun eigen laagje erover heen, en de franse zenders zijn via base ook beschikbaar, lees wel dat je dan ofwel internet of gsm abbo moet hebben bij hen, de keuze is groot, de keuze is bij jou.

Master-Magic | Krak

0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Dit is een zeer goed idee waar ik eensgoed ga over nadenken. Ik had net streamz abo genomen maar reeds terug afgezegd. Streamz blijft om de 30 seconden hangen. Nochtans mijn tv geeft maximum bereik aan ,en er staan geen andere apparaten aan. Nooit meegemaakt 

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Master-Magic  schreef:

ze gebruiken dezelfde app als telenet met hun eigen laagje erover heen, en de franse zenders zijn via base ook beschikbaar, lees wel dat je dan ofwel internet of gsm abbo moet hebben bij hen, de keuze is groot, de keuze is bij jou.

BASE TV via app kan los genomen worden en gaat dan gewoon van je internetverbruik van je provider af. Wil je ook de TV-box dan moet je inderdaad ook BASE Internet nemen.

Je hebt de keuze uit Nederlandstalige zenders of Franstalige zenders. Wil je beiden, dan betaal je €6 meer.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter

@WG94  Net op hun site gekeken en bij de app staat met ofwel gsm abbo of internet abbo, staat niet bij dat het apart kan bij bestellen.

ofwel klopt hun site niet ofwel is dit aangepast onlangs.

ps: update: via iPhone gekeken en nu staat het er niet bij, via MacBook zag ik het er wel bijstaan dat je gsm of internet moest bij nemen, bizar.

Master-Magic | Krak

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

De tv app van base kan je altijd nemen

De tv ip box van base kan je enkel met internet van base nemen

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

In de laatste tv's zit een sat ontvanger in

Gewoon een schotel een kabel ,muurbeugel en lnb kop meer heb je niet nodig

0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Ik heb streamz genomen , maar helaas de paramount films zijn echt de stijl die ik zocht , maar zoals velen voor hebben. Er valt niet naar te kijken. Om de 10 seconden bevriest het beeld. Ik heb nochtans een zeer snelle internet met 5 streepjes op de tv. Ik heb vele paketten , nog nooit meegemaakt , enkel met streamz. Op trustpilot staan er veel met het zelfde probleem.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter

@Gilbert  Ik heb er geen probleem mee, heb alles via UTP kabel aangesloten, niks via wifi om te streamen.

Master-Magic | Krak

0 Likes
Hofkens
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Gilbert  schreef:

Ik heb streamz genomen , maar helaas de paramount films zijn echt de stijl die ik zocht , maar zoals velen voor hebben. Er valt niet naar te kijken. Om de 10 seconden bevriest het beeld. Ik heb nochtans een zeer snelle internet met 5 streepjes op de tv. Ik heb vele paketten , nog nooit meegemaakt , enkel met streamz. Op trustpilot staan er veel met het zelfde probleem.

Gebruik je de TV-Theek van Telenet om Streamz-titels te bekijken of gebruik je de Streamz-app op de TV Box of andere apparaten (Chromecast, smart tv, ...)? Ik merk namelijk zelf ook hier thuis op dat wanneer ik de Streamz-app via de TV Box gebruik dat het beeld veel beter is dan wanneer ik dezelfde titel opstart vanuit het gewone TV-menu van Telenet.

0 Likes
Gilbert
Experienced Meerweter

Ik gebruikte de streamz app.

0 Likes