Beantwoorden
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Weet hier iemand hoe het komt dat er bijna geen programma’s meer te bekijken zijn op Eurosport 1 en 2 met terugkijk tv

 

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Terugkijk tv Eurosport

0 Likes
23 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Ik kan het nier direct met zekerheid zeggen maar zie bijvoorbeeld vandaag redelijk veel icoontjes in de tv-gids staan voor Terugkijk TV en vanaf vanavond minder en morgen ook. Dus ik zou denken dat misschien alleen live-wedstrijden kunnen herbekeken worden en heruitzendingen of samenvattingen niet.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Eurosport geeft aan Telenet door welke programmas al dan niet via Terugkijk TV aangeboden mogen worden.

Dit is meestal een rechtenkwestie; het zal voor Eurosport mogelijk voor sommige uitzendingen te duur zijn om deze in Terugkijk TV aan te bieden.

Je kan de vraag eventueel stellen aan Warner Bros. Discovery Benelux (eigenaar van de zender), Eurosport Help 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Bedankt voor de reactie,

ik had voor de vraag hier te stellen Eurosport al eens gemaild.

daar kreeg ik te horen dat ik me tot Telenet moest richten, want zij hebben daar niks mee te maken 

 

Als ik alles naast elkaar leg, kan ik alleen maar besluiten, dat de klant “ van het kastje naar de muur” gestuurd wordt


ze schrijven het volgende

 

Hi Marc, bedankt dat je contact gebt opgenomen met de helpdesk van Eurosport

We hebben helaas geen informatie over Eurosport en terugkijk dienst van Telenet

Neem hiervoor contact op met uw telenet dienst voor meer informatie

 

 

0 Likes
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Ja, heb ik ook al zitten denken, maar voor de gebruiker er van is het een stuk slechter.

na zowel EUROSPORT als Telenet gecontacteerd te hebben, kom ik alleen maar tot het besef dat de klacht van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Dat is inderdaad een vreemde reactie van Eurosport. Telenet mag immers niet zelf beslissen of die programma's beschikbaar zijn.

Misschien hebben ze je vraag verkeerd begrepen?

Het lijkt er ook een beetje op dat Eurosport zich voornamelijk focust op de website en -app en maar weinig focus legt op de lineaire zender (zowel op de website als helpdesk is er maar weinig info te vinden over de zenders)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Ik kan me best voorstellen dat de klantendienst noch van Telenet, noch van Eurosport voldoende op de hoogte zijn van de concrete uitwerkingen van het contract tussen beide partijen. Allicht zullen de twee niet gelukkig zijn indien indien alle details uit hun contracten op de straat belanden.

 

Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Over klantvriendelijkheid gesproken, van beide partijen 🥴

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Behoudens vergissingen heeft Telenet geen inspraak in wat een zender al dan niet toelaat voor terugkijk tv. Die beslissing ligt bij de zender.  Op deze pagina staat:

janne_man_0-1701087222959.png

Inderdaad de bepaalde uitzendingen zijn onbepaald voor de klant.

Je zou kunnen vragen aan Telenet of dat kan meegedeeld worden op voorhand. Dan weet de klant tenminste dat terugkijken niet mogelijk is en dan kan de klant de uitzending opnemen. Als klant kan je altijd een uitzending opnemen.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?


@janne_man  schreef:

Je zou kunnen vragen aan Telenet of dat kan meegedeeld worden op voorhand. Dan weet de klant tenminste dat terugkijken niet mogelijk is en dan kan de klant de uitzending opnemen. Als klant kan je altijd een uitzending opnemen.


Dat doen ze toch al? Je kan via de TV-gids vandaag al nakijken welke programma's er volgende week al dan niet beschikbaar zijn via Terugkijk TV (uiteraard kan het altijd voorvallen dat er een technische storing is en daardoor een programma alsnog niet beschikbaar is)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Het is zelfde met bbc first  ook na 1 uur geen terug kijk tv

Het antwoord dat BBC first gaf de aanbieders kiest dat zelf  de zender kan hier niet tegen doen

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?


@luc55  schreef:

Het antwoord dat BBC first gaf de aanbieders kiest dat zelf  de zender kan hier niet tegen doen


Dat is een leugen. Herlees de mail die je gekregen hebt van BBC Studios. Daar staat duideijk in dat ze (BBC Studios dus) onlons prioriteit gegeven heeft aan de uitzendingen overdag.

Het is dus weldegelijk de zender die de beslissing maakt. Ze argumenteren enkel dat het voortkomt uit de overeenkomst met de distributiepartners. Vermoedelijk een financiële keuze.

Als jij van die e-mail maakt dat Telenet zelf kiest welke programma's beschikbaar zijn dan heb je de e-mail niet begrepen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Buffalo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Volledig akkoord, het zou niet de eerste keer zijn dat Telenet zijn klanten in het gewisse laat.

zeker als het niet in hun voordeel uit zou draaien.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

geen Terugkijk tv voor Eurosport?


@WG94  schreef:

@luc55  schreef:

Het antwoord dat BBC first gaf de aanbieders kiest dat zelf  de zender kan hier niet tegen doen


Dat is een leugen. Herlees de mail die je gekregen hebt van BBC Studios. Daar staat duideijk in dat ze (BBC Studios dus) onlons prioriteit gegeven heeft aan de uitzendingen overdag.

Het is dus weldegelijk de zender die de beslissing maakt. Ze argumenteren enkel dat het voortkomt uit de overeenkomst met de distributiepartners. Vermoedelijk een financiële keuze.

Als jij van die e-mail maakt dat Telenet zelf kiest welke programma's beschikbaar zijn dan heb je de e-mail niet begrepen.


Een leugen lijkt me een zwaar woord. Dat betekent dat je moedwillig foute informatie verkondigt.
Maar dat @luc55  de info van BBC verkeerd begrepen heeft, staat buiten kijf. 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

geen Terugkijk tv voor Eurosport?

Ik heb het al aan @luc55 proberen uitleggen in het vorige gesprek. Dus als je daarna alsnog dezelfde foutieve info blijft verspreiden; dan zijn er 2 mogelijkheden: je liegt of je wil het niet begrijpen. 🤷


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes