24755
netweters
|
152394
antwoorden
|
20699
vragen
|
Mijn maand gratis Streamz Premium volgens Telenet
- 01/03/2025: Ik ga in op een aanbod van Telenet voor een gratis maand Streamz Premium
- 26/03/2025: Ik krijg mijn aanrekening van Telenet met daarop volgende aanrekening voor mijn gratis maand Streamz Premium
Streamz Premium: 01/03-25/03: € 11,5625
1 maand gratis: 01/03-25/03: € -11,5625
Streamz Premium: 26/03-25/04: € 12,95
1 maand gratis: 26/03-31/03: € -2,5065
Totaal aangerekend voor mijn gratis maand Streamz Premium: € 10,4435
- 27/03/2025: Ik besef dat Streamz Premium eigenlijk niets voor mij is, dus ik zeg mijn (gratis) abonnement op
- 26/04/2025: Ik krijg mijn aanrekening van Telenet met daarop volgende correctie voor mijn gratis maand Streamz Premium
1 maand gratis: 28/03-25/04: € 12,1145 (???)
Streamz Premium: 28/03-25/04: € -12,1145
Totaal correctie voor mijn gratis maand Streamz Premium: € 0
Totaal betaald voor mijn gratis maand Streamz Premium: € 10,4435
(dit is exclusief de ongeveer € 0.5 die ik moet betalen omdat ik 4 dagen te vroeg heb opgezegd en die ik ook niet betwist)
Waarom kan telenet zelf niet met dit soort promotie,niet zelf zeggen
stopt automatisch TENZIJ JE ZELF verder wenst te gaan.
Moeilijk!!!!
@Moaner Omdat ze voor extra abonnementen een maand rekenen,
@digifredje voor je probleem bel je best met Telenet om dit recht te zetten uw onterechte betaling (als dit een promotie periode was, men durft in de winkel soms een promotie geven dat niet in de promotie periode loopt) wie al eens heeft genoten van een Streamz promotie krijgt normaal geen 2de keer promotie.
Ik heb voor de duidelijkheid er geen probleem dat je dat zelf moet stopzetten (dat heb ik ook gedaan). Ze hopen uiteraard dat je dit vergeet, daarom is het zogezegd gratis.
Ik heb ook geen probleem dat ze ervan uitgaan dat je na je gratis periode je abo zal behouden en dus op voorhand al een volgende periode aanrekenen bovenop je gratis periode.
Ik heb wel een probleem dat ze nadien een correctie doen op het teveel betaalde bedrag van 0€ in plaats van het echt betaalde bedrag.
@Master-MagicIk heb contact met zo opgenomen via WhatsApp.
Hey @digifredje, hiervoor kan je best contact opnemen met de klantendienst van Telenet! Ze kijken dit graag voor je na, en zullen het nodige voor je rechtzetten. 😊