|
25.760
netweters
|
159.491
antwoorden
|
|
21.498
vragen
|
Onlangs mijn abbo verandert in een telenet center . Toen werd er mij een maand play sport en of streamz aangeboden , omdat ik op dat moment geen interesse had ben ik er niet op ingegaan.
Om het veldrijden te bekijken zou ik nu eventueel toch kijken om te starten met een maand gratis playsports maar vind nergens die optie als ik kijk op my telenet >entertainment etc.
Of zou dit enkel te activeren zijn in een telenet center en moet ik terug daar naar toe ?
grt
Het allerbeste is om dat te activeren in een telenet center. Je doe uw uitleg en dan kan een Telenet medewerker je verder helpen en het in orde maken.
Volgens mij krijgen enkel nieuwe tv-klanten een beperkte periode gratis alle zenders ter beschikking. Dus als overschakelt naar een ander abonnement of overschakelt van de Digicorder naar een TV Box ga je deze promo niet hebben en zal je dus de volle pot moeten betalen als je een extra zenderpakket wil activeren. Alle zenderpakketten hebben ook een minimum contractduur van 1 maand. Na die periode kan je gewoon opzeggen en wordt de prijs voor een eventueel volgende periode pro rata gerekend (bijvoorbeeld wanneer je na een maand en 4 dagen opzegt, wordt de prijs van de 2e maand 4/30e of 4/31e gerekend van de maandprijs).
Dag @fratae !
Dat kan ook altijd bekeken worden met de Telenet klantendienst wat de opties zijn hierin, je hoeft hiervoor niet per sé opnieuw naar een winkel. Je kan de klantendienst hier bereiken: Contacteer ons | Telenet.
Mvg
Vincent
@Hofkens dit doen ze al een tijdje niet meer gratis 14 dagen de film en sportzenders aan nieuwe klanten geven en extra pakketten voor een maand, toen ik als nieuwe klant een tv box nam kreeg ik dit niet en had Suzy hier bevestigd dat ze dit niet meer doen.
Er is een uitnodiging via de post verstuurd 1 maand gratis je moet wel 1 maand blijven als je de kleine letters leest
Als je belt zullen ze wel in orde brengen , ze doen daar niet moeilijk over