|
26.602
netweters
|
165.426
antwoorden
|
|
22.201
vragen
|
de play sports app start niet meer in mijn google chromecast hd.
ik heb de app 2x verwijderd en 2x terug geinstalleerd,
zonder resultaat.ook had ik de chromecast al 15 sec zonder stroom gezet.
ik kan de app momenteel simpelweg niet meer openen.
andere app's op de chromecast zouden wel nog werken,
ik testte even met de app van disney+.en die startte wel nog op.
de chromecast maakt momenteel verbinding met telenet wifi.
update.heb zelfs een algemene fabrieksherstel gedaan van mijn google chromecast hd.
ik kon nadien de play sports-app nog installeren op de google chromecast hd,
maar zelfs nu wil de app nog niet opstarten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
ik heb een google chromecast hd met afstandsbediening.
mijn smartphone werkt op android 8 of 10.
ik heb een lg smart-tv uit het jaar 2018 denk ik.
Je kan nog altijd niet zien op geen enkele manier
Op je smartphone werkt het of niet
Zit op je lg tv WebOS er staat tussen de apps een oranje kleurde webbrowser type link over van Playsport
en log zo eens in
Hoi, ik heb hetzelfde voor. Tot kort kon ik kijken op een google tv met de app van play sports. Nu als ik de app wil opstarten krijg ik 2 sec zwart scherm en springt het terug naar de app overzicht. Ook al verwijderd en terug geinstalleerd ma niks helpt. Ik kan wel streamen met mijn iphone via airplay maar dat kan toch de bedoeling niet zijn van telenet…
Geef het duidelijk door met foto aan Telenet chat
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact.html
Er zal met de update iets verkeerd zijn gegaan
@Master-Magic schreef:
@waterrat1978 de vraag is of de app nog wordt ondersteund op de chromecast door de nieuwe overeenkomsten dat de veiligheid om te kijken niet meer gegarandeerd kan worden.
misschien dat @Moderator daar meer over kan melden??
@Master-Magic Onze diensten zijn dit inderdaad verder aan het bekijken. Zodra er feedback is, laten we dit weten.
ok moderator christoff.
op mijn smart tv lijkt het niet te werken,
ik typte als zoekopdracht play sports in ivm de app's,en er kwam geen gewenst resultaat.
op de smartphone zelf heb ik nog niet geprobeerd.
We wachten nu best even af tot het opgelost is
Ze zijn er mee bezig
@ChristofM schreef:
@Master-Magic schreef:
@waterrat1978 de vraag is of de app nog wordt ondersteund op de chromecast door de nieuwe overeenkomsten dat de veiligheid om te kijken niet meer gegarandeerd kan worden.
misschien dat @Moderator daar meer over kan melden??
@Master-Magic Onze diensten zijn dit inderdaad verder aan het bekijken. Zodra er feedback is, laten we dit weten.
@waterrat1978 @Kenny even een update hierover: onze collega's hebben de oorzaak van het probleem gevonden en konden vaststellen dat het zich enkel voor doet op de Play Sports-app op Android TV. Ze werken aan een nieuwe versie voor de Google app-store, die er binnen enkele dagen zal staan en dit probleem moet oplossen. Hou het dus zeker in de gaten zodra er een nieuwe versie beschikbaar komt!