Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Voor 11,95 euro per maand kan je via Telenet Play voortaan een gigantische hoop buitenlandse topreeksen kiezen. Een aanbod dat je aan dat van Netflix doet denken? Laat dat nu precies de bedoeling zijn.

Sinds de komst van Netflix zijn we met zijn allen aan verslaafd aan series kijken. En die series gaan we massaal bij de Amerikaanse streamingdienst halen. Een half miljoen abonnees zijn er volgens een recente Econopolis-studie ondertussen in Vlaanderen. 

En dat voelen ze ook in de cijfers bij Telenet. In een poging een graantje mee te pikken van die collectieve honger naar kwalitatieve tv-reeksen stuurt het kabelbedrijf zijn betaalpakketten bij. Vanaf 26 november verhuizen een heel pakket topreeksen zoals Game of Thrones, The Walking Dead, Insecure, Westworld of Sharp Objects van Play More naar Play. 

Referentie

Waar je voor die reeksen vroeger dus 24,95 euro per maand betaalde, kan je ze nu voor 11,95 euro per maand bekijken. “Gebaseerd op marktonderzoek hebben we besloten om Play met een sterkere invulling, aan een aantrekkelijk prijspunt opnieuw te positioneren in de markt“, zegt Ils Neuts, VP Entertainment bij Telenet. “Met deze volgende stap willen we een nog bredere doelgroep bereiken en een absolute referentie voor series worden. We beantwoorden zo aan de vraag van de Vlaming en brengen het beste samen van de internationale en de lokale markt: zowel gekende populaire films en series als de nieuwste producties.”


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
29 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters


@Master-Magic@  schreef:

Vanaf 26 november verhuizen een heel pakket topreeksen zoals Game of Thrones, The Walking Dead, Insecure, Westworld of Sharp Objects van Play More naar Play. 


Nog concreter, alle series van Play More worden aan de nieuwe Play toegevoegd. Op gebied van series is er geen verschil meer tussen de nieuwe Play en Play More.

 

Wat is dan het verschil nog met Play More? In Play More krijg je ook:

  • 8 extra themakanalen (waaronder de Play More kanalen zelf)
  • De meest recente films, met de grootste blockbusters, voor het eerst op TV

Ben je dus een filmfanaat in hart en nieren? Dan is Play More nog altijd het ideale pakket voor jou als klant. Dit is dus iets dat je voor jezelf als klant moet bepalen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Elke keer krijg ik meer en meer het gevoel om over te stappen... Telenet luistert niet naar de klanten hun wensen, sorry 

carmania2000
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

inderdaad, mij intresseert die hbo geen meter maar mag wel bijna 2 euro meer gaan betalen.  Toch eens bij orange gaan kijken

carmania2000
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

waarom ons als klant die hbo series weer opdringen voor een meerprijs.  Ik kijk niet naar die series, gebruik play bijna uitsluitend om uitgesteld te kijken maar kan dit misschien beter online gaan doen bij de zenders zelf dan kan ik die steeds duurder wordende play opzeggen, geldwolven

kvreusel
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Eigenlijk meer een vraag aan Telenet n.a.v. de prijsverhoging van Play : kan de optie 'terugkijktv' (uitgesteld kijken) niet uit Play gehaald worden (mits een kleine vergoeding), want ik gebruik Play alleen maar voor deze optie?

carmania2000
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

zou ik ook liever hebben, nu betaal ik extra voor iets dat ik toch niet ga bekijken.   

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Idem hier ...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yargo
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Echt een hele rotte streek Telenet! Wat had je nu eigenlijk verwacht, gejuig van alle klanten? Dit is de zoveelste prijsverhoging! Ik ben er zeker van dat de meeste mensen Play hebben voor het uitgesteld kijken. En nu moeten die mensen alweer 2 euro meer op hoesten voor iets dat ze niet hebben gevraagd! Het uitgesteld kijken moet in mijn ogen losgekoppeld worden van extra series en films. Maarja, daarvan rinkelt de kassa niet genoeg natuurlijk. Ik hoop dat Orange snel met een soortgelijke dienst komt en dat jullie nog veel meer klanten verliezen. Jullie zien de klanten enkel en alleen als melkkoeien, ongelofelijk!

 

Wat nog erger is is dat de aangeboden kwaliteit van deze series beneden alle peil ligt. Alsof ik naar een slechte dvd van 10 jaar geleden aan het kijken ben. Oordeel zelf: https://ibb.co/gxCPH0

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Ik persoonlijk ben hier blij mee want ik kijk deze series wel.

Als  je Play vooral voor de Terugkijktv hebt is deze prijsverhoging een zure pil.

Telenet zou beter de optie Terugkijktv ook apart aanbieden voor 5 of 6 euro ofzo.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yargo
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Ik kijk ook naar series, maar niet in deze kwaliteit. Ik dacht dat we het tijdperk van SD al lang voorbij waren maar bij Telenet blijkbaar nog niet. En ik ben niet de enige die de geleverde kwaliteit ondermaats vind. We hadden het er gisteren over met collega's die de 50 al gepasseerd zijn en zelf zij zeiden dat het beeld echt bedroevend is. De diensten splitsen gaan ze niet doen. Dan verliezen ze teveel geld....

0 Likes
kvreusel
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Kan er hier met medewerking van Netweters geen petitie voor opgezet worden om Telenet meer onder druk te zetten?

0 Likes
Ex-Netweter
 

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Petitie tegen wat? @kvreusel

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

play word duurder maar krijgt meer blockbusters


@kvreusel@  schreef:

Kan er hier met medewerking van Netweters geen petitie voor opgezet worden om Telenet meer onder druk te zetten?


@kvreusel, iedereen mag zijn mening over dit onderwerp zeker delen met andere community leden. Maar als Community Manager neem ik (op basis van jouw reactie hierboven) graag een duidelijk standpunt in: De Netweters is geen platform waarop er petities gestart worden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

play word duurder maar krijgt meer blockbusters

Ik heb Play More en ben daarna tevreden van, altijd goeie films. Telenet is misschien wat duurder, maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit en niet onbelangrijk een goede klantendienst. Als jullie willen overstappen? Dat is jullie goed recht, maar weet wel dat het gras niet groener is aan de overkant.

0 Likes