24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20692
vragen
|
Vorige donderdag krijg ik een mailtje van Telenet dat ik vanaf nu gratis kan genieten van terugkijk tv. Maar als ik dit via de tv-gids probeer, krijg ik nog steeds de boodschap dat ik mij moet abonneren op Play ... Nog iemand dit probleem tegengekomen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt, Louishufk ... ik zal wat beter zoeken de volgende keer ...
@JoHo, dit is de post waar @louishufk het over had, vermoed ik. 😉 Neem er zeker eens een kijkje op.
Zopas gebeld ... en ze vinden het ook niet. Er is een "case" aangemaakt die over maximaal 5 dagen moet opgelost zijn. Afwachten dus.
Jo
Hallo,
En Play is dat normaal geen betalende optie ? dat klopt toch niet 🙂
Ik wilde ook terug kijken naar een programma en heb ook de melding, play 11,95 €
is toch niet nodig om 36 u terug te kijken... maar intussen kunnen we niet terug zien 😞
Update : iemand heeft ergens iets gedaan zodat het nu werkt - maar als ik niet zelf nog eens had getest had ik het nooit geweten; niks van feedback ...
mvg
Jo
@JoHo, goed dat het is opgelost!
Ik heb even een aantal zaken nagekeken. Het probleem dat jij had was een algemeen probleem voor een aantal WIGO klanten. Blijkbaar moest dit achterliggend (in IT systemen) voor iedereen opgelost worden. Jouw individuele dossier staat inderdaad nog open, vermoedelijk omdat de back office deze nog moet oppikken. Zodra je individuele dossier afgesloten wordt, krijg je normaal feedback (al komt deze nu natuurlijk wel wat laat).
Yep, idem hier.
Schakelde over van Wigo Home S naar Wigo Home. Voornamelijk voor de Fiber 200 spec’s,
maar de 36 uur Terugkijk-TV was mooi meegenomen. Maar hier werkt het na een week ook nog niet.
De interner upgrade werkt wel (200 down & 20 up + unlimited data). De klantendienst gecontacteerd,
maar tevergeefse pogingen. Afwachten dus.......😔
Ik hoop dat ze het snel opgelost krijgen.
Beste,
Hier ook nog geen Terugkijk tv mogelijk. Wigo Home is nog maar sinds vandaag geactiveerd. Heb gemaild naar de klantendienst...
“
Beste,
Hier ook nog geen Terugkijk tv mogelijk. Wigo Home is nog maar sinds vandaag geactiveerd. Heb gemaild naar de klantendienst...
Inderdaad. Vandaag is het net 1 week geleden dat wij overschakelden naar Wigo Home.
De klantendienst nam gisteren voor de 2de maal kontakt met ons op. Maar enkel om te melden dat ze het probleem niet vinden. Toch wel raar, want bij sommige mensen lukt het hen wel. Enige verschil met de persoon hierboven is dat ze al Wigo Home hadden, en een mail kregen dat er gratis 36 uur terugkijk-TV aan hun abonnement werd toegevoegd.
Het lijkt er oo, dat klanten die van abonnement veranderen naar Wigo Home,(voorlopig) geen gebruik kunnen maken van deze functie.
Hopelijk vinden ze het snel, want dat is toch wel handig.
Nog een prettig weekend toegewenst.