24619
netweters
|
151233
antwoorden
|
20576
vragen
|
Zijn er nog mensen die storende blokken en onduidelijk beeld hebben op alle posten?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Blokken en zeer slecht storend beeld
Dank voor uw advies. Twee Telenet technici hebben dit komen testen, binnen en buiten. Het herstel is voor een andere dienst, en het moeten buiten opgelost geraken. Op mijn mails wanneer en hoe komt geen antwoord. Coax kabels waren nieuw, zaten bij de tv boxen. en nieuwe modem. Twee weken hebben we zeer goede ontvangst gehad en toen was het ineens gedaan. Heel de straat (15 huizen) heeft hetzelfde probleem, maar slechts drie bewoners kijken Telenet TV. Een van de drie bewoners was toe aan een nieuwe modem en heeft de nieuwste tvbox meegekregen en dat zou goed werken. Maar ons hebben ze in de Telenet winkel gezegd dat het zou kunnen dat Wigo home S op een bepaald ogenblik niet meer zou voldoen voor twee tvboxen zonder coax. Iemand heeft mij hier laten weten dat dit niet zou kloppen.
We hebben, zeer recent, twee tv boxen type: 2008STB-TN. We hebben bezoek gekregen van twee techinci die de coaxkabels binnen en buiten hebben nagekeken. We zullen moeten geduld hebben tot Telenet het buiten kan oplossen. Spijtig dat we daar maar geen antwoord op krijgen.
Ik had vroeger ook last van veel storingen op tv. Dit heeft meer dan een jaar aangesleept, Telenet kon of wilde dat niet oplossen.
Uiteindelijk heb ik het moeten opgeven.
Ik heb nu Proximus TV en geen last meer van die rotte coaxkabel.
Achteraf gezien heel stom dat ik zoveel moeite en tijd heb verspild aan Telenet.
Bedankt voor je reactie. Spijtig dat Telenet zelf geen oplossing biedt en we het zelf moet uitzoeken. Het zou hier kunnen opgelost geraken met de allerlaatste tvbox die werkt zonder coax. Maar zoals ik reeds vertelde hebben ze in de winkel van Telenet aangegeven dat we het risico lopen om een duurder abonnement te moeten nemen. Dit is hier wel weerlegt en misschien moeten we het maar proberen.
Deel van het probleem is waarschijnlijk dat het netwerk niet meer rechtstreeks onder de verantwoordelijkheid van Telenet valt, maar van dochterbedrijf (joint-venture met Fluvius) Wyre.
Daarnaast, aarzel zeker niet om een klacht in te dienen aangezien je diensten niet naar behoren werken: Ontevreden? Laat het ons weten
Bedankt voor uw antwoord, we proberen het via het contactformulier