De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Blokvorming op CAZ, probleem binnenkomend signaal?

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter
Follow the reader, reader! Nice talking to you! Leesbeest! Handje vol!

Update.

Van telenet sinds 19/12/2019 niets meer vernomen wat ze nu gaan doen voor mijn deur of wanneer ze komen. Gelukig geen noemenswaardige storingen meer in het tv signaal.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter

Uiteindelijk is er in april een ploeg buiten een stuk kabel komen vervangen. Blijkbaar was aan mijn ,van binnenkomende kabel, een stuk aangezet in de tijd. Waarom, omdat men enkele jaren geleden de paddestoel is komen verplaatsen naar de andere kant van de voortuin bij de buren. Blijkbaar was dit niet correct uitgevoerd  waardoor er vocht in de kabel was gekomen. Nadien was de blokvorming praktisch weg ( was wel een zeer droge periode) Nu sinds gisteren enorm veel blokvorming op Caz ( wel wat regen geweest de laatste week) Andere zenders zijn ok.Ik vermoed dat vocht de oorzaak is. Morgen nog maar eens bellen om het probleem te melden. Sinds 2018 drie techniekers over de vloer gehad die geen enkel problemen aan de binneninstallatie kunnen vaststellen, technieker buiten metingen komen doen en twee maanden later stuk kabel komen vervangen. Ik weet het ook niet meer maar zou wel graag hebben dat het nu uiteindelijk eens word opgelost.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Weetjesweter

Lijkt me niet echt ok

20200702_222645.jpg

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hallo! Welkom! De kop is eraf! It's your fifth party! It's your third party!

Ik zit in Lier met exact hetzelfde probleem. DIt is al maanden aan de gang. Bij momenten slechte signaalsterkte op CAZ, en soms ook op Vice. Als ik de reruns van Game of Thrones bekijk, zijn toch 2 op de 3 afleveringen met blokjes - soms niet te volgen. Signaalsterkte zit dan op 66% oid. En als Bob Ross schildert op Vice 😉 is het soms ook van dat.

Vermoedelijk zit het probleem bij mij wel binnen, want op de 2e tv (zonder digicorder maar met kaartje) heb ik het probleem niet. Misschien zit het in de coax of is het een storing van iets anders, maar ik kan er geen lijn in trekken. Vreemd dat het slechts sporadisch is en steeds op dezelfde zender(s).

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Bye-bye Google, hello Yougle! GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist. Krak

@Lyon Kabel eens vernieuwen binnen, kan buiten ook zijn dat de connectie beetje los zit bv of de NIU dat het probleem is, 

voor Vice zal je binnenkort dat probleem niet hebben, die stopt ermee in augustus 😉

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Als het inderdaad gaat over een slecht contact, kan het best zijn dat het lange tijd goed gaat, tot er bvb een hevige trilling is geweest en dan weer opduikt.

0 Likes
Beantwoorden