Beantwoorden
Iaerts
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

CI+ module : beeld gescrambled

Ik heb sinds kort een CI+ module in m'n tv steken. De meeste zenders zijn goed van kwaliteit, maar zenders zoals Dicovery Channel, Nat Geo, History channel zijn echt zo slecht van kwaliteit dat er niet naar te kijken is. Iemand enig idee hoe dit kan verholpen worden?

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CI+ module : beeld gescrambled

@Iaerts de kabel controleren die naar de tv gaat en indien deze vervangen, je zit met verlies op de kabel of een slechte kabel die stoor zenders doorlaat van buiten af of van dingen die binnen er dichtbij staan, bv draadloze telefoons kunnen boosdoeners zijn.

als het niet is opgelost met een nieuwe kabel aan de tv dan kan het op uw inkomende kabel zijn dat er verlies is.

beste is een rechtstreekse kabel te leggen van het NIU bakje naar de tv en niet met tussenkoppeling dat het signaal verzwakt als je signaal al niet echt 100% is.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Iaerts
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

CI+ module : beeld gescrambled

Beste Master-Magic, ik zal straks een nieuwe kabel gaan kopen, want de kabel die ik nu gebruik is al een oude. Bedankt voor de tip, ik hou je op de hoogte van het resultaat.

Iaerts
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

CI+ module : beeld gescrambled

Bij deze zijn de problemen al opgelost!

Nieuwe kabel geplaatst en alle zenders werken perfekt!

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ module : beeld gescrambled

Perfect ! Smiley Vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes