24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
Hallo iedereen,
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb een nieuwe Philips 43PUS6262/12 tv. Aangezien deze bovenstaat wilde ik hiermee werken met de CI+module. Heb deze dan ook bij telenet aangekocht.
Volgens de site is de tv compatibel en ik heb zelf gecontroleerd of de tv de laatste versie van software heeft en ook dit is het geval.
Ik heb al de stappen correct gevolgd; Dus begonnen van de fabrieksinstellingen, zenders gezocht en gevonden en vervolgens de CI+module ingevoerd.
Echter krijg ik de melding dat de CI+module niet correct lijkt ingevoerd (hoewel deze wel juist zit)
Weet iemand waar dit aan kan liggen of hoe ik dit kan oplossen?
Als ik de oplossing hier niet krijg ga ik de helpdesk van Telenet bellen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd.
Ik heb ondertussen ook al naar de helpdesk gebeld. Ik ben de CI+module en het kaartje mogen gaan ruilen om te kijken of dit de oorzaak was, maar zonder succes.
Ze gaan morgen een technieker sturen (wat me €25) kost, dus als ik het op een andere manier opgelost krijg 😉
@Wheng schreef:Aangezien het kaartje al omgeruild is en je tv zegt dat het kaartje niet goed zit, vrees ik dat ofwel het kaartje effectief niet goed zit of dat er iets mis is met de sleuf in je tv.
Indien dat laatste zal de TV fabrikant een nieuwe sleuf moeten insteken ofwel een nieuwe TV kopen ofwel toch met een digibox/digicorder werken ofwel analoog kijken.
Woon je ver van Dilsen?
Een kop koffie is genoeg 😉
technieker is ondertussen langsgeweest. Hij heeft zowel de kaart als de sleuf (pinnen) wat proberen proper te maken en opnieuw ingestoken. Dit werkte wel. Blijkbaar waren ook de barcodes niet correct gescand dus had daarna ook nooit gewerkt
Nu werkt het prima. Vraagt wel telkens als ik tv aanzet de netwerk id. Ook als ik deze niet ingeef werkt het wel perfect