Beantwoorden
laibalion
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

CI+ tweedehands activatie

Ik lees op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ci-module-verplaatsen-of-aan-iemand-anders-geven/ dat je in principe een CI+ kaartje kan doorgeven/doorverkopen.

 

Maar er zijn wat zaken onduidelijk voor me. In het artikel staat 'Heeft de nieuwe eigenaar nog geen actieve digitale Telenet-diensten (Telenet TV, internet of vaste telefonie)? Dan betaalt hij eenmalig voor de activering.'

Hieruit leidt ik af dat dus in principe een niet-Telenet klant zo een kaartje voor een eenmalige kost kan laten activeren? Zo ja, hoeveel bedraagt die kost dan?

Of lees ik dit verkeerd?

 

Kan iemand me dit bevestigen?

 

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

CI+ tweedehands activatie

@laibalion 

activering kost bij Telenet 50 euro.

Dat moet je , wat je later nog doet, nooit meer betalen.

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
laibalion
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

CI+ tweedehands activatie

Ok, bedankt voor de info. Een Orange klant zou dit dus moeten kunnen doen zonder Telenet klant te worden? Dat zou voor hen interessant kunnen zijn aangezien Orange geen CI+ modules aanbiedt. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

CI+ tweedehands activatie


@laibalion  schreef:

Ok, bedankt voor de info. Een Orange klant zou dit dus moeten kunnen doen zonder Telenet klant te worden? Dat zou voor hen interessant kunnen zijn aangezien Orange geen CI+ modules aanbiedt. 


Toch niet vrees ik. Om een CI+ op jouw naam te activeren moet je tv hebben bij telenet. Je betaalt dan een tv-abonnement (wat nu/bijna vroeger analoge tv was), + 50 euro activering (als je nog geen telenetklant bent) + aankoopprijs van je 2de hands CI+.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ tweedehands activatie

Met de CI+ ben je een digitale tv kijker. Bijgevolg betaal je maandelijks 1/12 van het jaarabonnement.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CI+ tweedehands activatie

en vraag me af of het het geld wel waard is voor die paar extra zenders die je er dan bij krijgt, 

als je nu al digitale tv hebt van orange kan je dan even goed het compact aanbod aan zenders (aanbod van wat nog analoog beschikbaar is) bekijken als er nog geen filter op de kabel zit bij je aan de gevel.

met een tv waar een DVB-C tuner inzit kan je deze dan bekijken en kost je niks extra 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CI+ tweedehands activatie


@Master-Magic  schreef:

en vraag me af of het het geld wel waard is voor die paar extra zenders die je er dan bij krijgt, 

als je nu al digitale tv hebt van orange kan je dan even goed het compact aanbod aan zenders (aanbod van wat nog analoog beschikbaar is) bekijken als er nog geen filter op de kabel zit bij je aan de gevel.

met een tv waar een DVB-C tuner inzit kan je deze dan bekijken en kost je niks extra 😉 


Dat kan je u natuurlijk ook afvragen voor elk aanbod van Telenet of om het even welke leverancier.Juist daarom is het nuttig om een zo volledig mogelijke informatie te geven en enkel de betrokkene kan beslissen of die dat daarvoor de gevraagde prijs wil betalen. Er is minstens één uitzondering bij Telenet en dat is het mobile contract prijs volgens verbruik. Je bent bereikbaar eh net kost u niks.

 

Het compacte signaal geeft maar een beperkte meerwaarde voor de Orange digitale kijker. Het compact signaal geeft u iets meer dan 30 zenders waarvan enkel de vrt zenders in HD. Het basisaanbod, ook te zien met de CI+, heeft ongeveer 80 zenders waarvan ongeveer de helft in HD. Daarbij zijn er nog een aantal extra radiozenders. 

0 Likes