Beantwoorden
Jonas76
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Decoder werkt niet goed

Ik ben al 20 jaar klant bij telenet en nu heb ik al 100 keer vebeld, 4 keer een filiaal bezocht om technische ondersteuning te krijgen... ik heb al 6 sorry kaartjes ontvangen... maar dat is alles. De telefonisten liegen constant dat ze een case opmaken en nota's nemen en ik krijg geen support... ziekelijk gewoon... ik ben al 3 keer uutgelachhen aan de telefoon door support omdat "tja, we krijgen zo honderden telefoontjes per dag, ik kan een melding maken maar weet niet of de technische dienst u zal contacteren..." ik ben enorm gefrustreerd door dat bedrijf, ik heb prime al afgesloten en heb netflix voor het film gedeelte wat perfect werkt maar telenet is veel te loom om bestaande klanten te helpen. Weet iemand goede alternatieven om telenet gewoon buiten te smijten en die decoder tegen de stenen kapot te slaan?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support

Tags (1)
0 Likes
16 reacties
Ex-Netweter
 

Decoder werkt niet goed

@Jonas76 mss eens beginnen met kort en bondig te zeggen wat u probleem is 😉

Decoder werkt niet goed

@Jonas76wil alleen een beetje stoom aflaten denk ik...

Als hij zich nu beter voelt kunnen we daar alleen maar blij om zijn!

 

Of... wat is het probleem met je decoder? Welk model is het?

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Decoder werkt niet goed

best dat je een e-mail stuurt

dan zal iemand je bellen om te helpen

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

 

 

0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Decoder werkt niet goed

Neem uw digicorder mee naar een Telenetcenter en ruil hem gewoon in voor een gelijkaardig exemplaar. Probleem opgelost.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Decoder werkt niet goed

@Stadhuis2 ik lees nochtans nog nergens dat het over een digicorder gaat 🤔

@Bjarne "Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support" weet blijkbaar meer....

0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Decoder werkt niet goed

Doet er toch niet toe : of het nu om een digicorder, digibox of TVbox gaat. Als het toestel niet goed werkt ga je het gewoon omruilen voor een zelfde type in een Telenetcenter.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Decoder werkt niet goed


@Ex-Netweter  schreef:

@Stadhuis2 ik lees nochtans nog nergens dat het over een digicorder gaat 🤔

@Bjarne "Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support" weet blijkbaar meer....


Het is toch simpel @Ex-Netweter, @Bjarne heeft gewoon de tekst van @Jonas76 gelezen. Die spreekt van een "decoder" in zijn laatste zin. De nieuwe titel heeft dus niks te maken met "meer weten".


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Decoder werkt niet goed

@StefaanH hahahahaha 😉 ale probeer je me nu terug te pakken....

 

ik lees nog altijd niet wat zijn probleem is 😁

0 Likes
Ex-Netweter
 

Decoder werkt niet goed

@Stadhuis2 en waar lees jij dat dat het over digicorder, digibox of TVbox gaat? 😉

het kan ook zijn internet of mobiel of zijn vaste lijn zijn e, en als hij inderdaad alles opzegt moet hij idd zijn digicorder inleveren... (hij spreekt van vernielen) 😁

 

en van da laaste in zijn betoog gaan jullie allemaal er vanuit dat dit zijn probleem is. 🤔

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Decoder werkt niet goed

@Ex-Netweter 

 

Niet veralgemenen naar iedereen hé, en trouwens, moest het zo zijn, dan is het maar zo.

@Ex-Netweter  heeft meteen gevraagd "wat is uw probleem eigenlijk", je bent dus niet de enige die het vraagt.

 

Daarbij komt nog dat @Jonas76 tot hiertoe niet meer gereageerd heeft. Wellicht was de suggestie "enkel wat stoom afblazen" de juiste?

 

We zullen het allemaal pas weten als TS hier wat duidelijkheid verschaft. Tot dan kunnen we misschien best allemaal rustig afwachten.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Decoder werkt niet goed

In het onderwerp is er sprake van de decoder. Ik ken er maar 3 soorten.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Decoder werkt niet goed


@Stadhuis2  schreef:

In het onderwerp is er sprake van de decoder. Ik ken er maar 3 soorten.

 


Ik ook.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Decoder werkt niet goed

@Stadhuis2@StefaanH  in het oorspronkelijk onderwerp was er geen sprake van een decoder 😉

maar dat lezen jullie niet e of ik krijg sterk de indruk dat jullie dat niet willen lezen.

 

@Bjarne heeft dat veranderd dus ik vraag me af waar hij dat haalde dat het effectief een probleem was met zijn decoder. want @Jonas76 schrijft dat nergens 😉

 

alle twee blijven bokken om ulder gelijk te halen e 🤣 en er dan nog @Ex-Netweter erbij betrekken ook.

 

ale wa ist volgende 🤔🙄

0 Likes

Decoder werkt niet goed


@Ex-Netweter  schreef:

@Stadhuis2@StefaanH  in het oorspronkelijk onderwerp was er geen sprake van een decoder 😉

 

@Bjarne heeft dat veranderd dus ik vraag me af waar hij dat haalde dat het effectief een probleem was met zijn decoder. want @Jonas76 schrijft dat nergens 😉


Lees de laatste zin dan eens? Ik zal hem hier quoten: "Weet iemand goede alternatieven om telenet gewoon buiten te smijten en die decoder tegen de stenen kapot te slaan?"

0 Likes