24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik ben al 20 jaar klant bij telenet en nu heb ik al 100 keer vebeld, 4 keer een filiaal bezocht om technische ondersteuning te krijgen... ik heb al 6 sorry kaartjes ontvangen... maar dat is alles. De telefonisten liegen constant dat ze een case opmaken en nota's nemen en ik krijg geen support... ziekelijk gewoon... ik ben al 3 keer uutgelachhen aan de telefoon door support omdat "tja, we krijgen zo honderden telefoontjes per dag, ik kan een melding maken maar weet niet of de technische dienst u zal contacteren..." ik ben enorm gefrustreerd door dat bedrijf, ik heb prime al afgesloten en heb netflix voor het film gedeelte wat perfect werkt maar telenet is veel te loom om bestaande klanten te helpen. Weet iemand goede alternatieven om telenet gewoon buiten te smijten en die decoder tegen de stenen kapot te slaan?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support
@Ex-Netweter mss eens beginnen met kort en bondig te zeggen wat u probleem is 😉
@Ex-Netweterwil alleen een beetje stoom aflaten denk ik...
Als hij zich nu beter voelt kunnen we daar alleen maar blij om zijn!
Of... wat is het probleem met je decoder? Welk model is het?
best dat je een e-mail stuurt
dan zal iemand je bellen om te helpen
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Neem uw digicorder mee naar een Telenetcenter en ruil hem gewoon in voor een gelijkaardig exemplaar. Probleem opgelost.
@Stadhuis2 ik lees nochtans nog nergens dat het over een digicorder gaat 🤔
@Bjarne "Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support" weet blijkbaar meer....
Doet er toch niet toe : of het nu om een digicorder, digibox of TVbox gaat. Als het toestel niet goed werkt ga je het gewoon omruilen voor een zelfde type in een Telenetcenter.
@Ex-Netweter schreef:@Stadhuis2 ik lees nochtans nog nergens dat het over een digicorder gaat 🤔
@Bjarne "Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Na 20 jaar trouwe klant al 12 maanden bezig om support" weet blijkbaar meer....
Het is toch simpel @Ex-Netweter, @Bjarne heeft gewoon de tekst van @Ex-Netweter gelezen. Die spreekt van een "decoder" in zijn laatste zin. De nieuwe titel heeft dus niks te maken met "meer weten".
@StefaanH hahahahaha 😉 ale probeer je me nu terug te pakken....
ik lees nog altijd niet wat zijn probleem is 😁
@Stadhuis2 en waar lees jij dat dat het over digicorder, digibox of TVbox gaat? 😉
het kan ook zijn internet of mobiel of zijn vaste lijn zijn e, en als hij inderdaad alles opzegt moet hij idd zijn digicorder inleveren... (hij spreekt van vernielen) 😁
en van da laaste in zijn betoog gaan jullie allemaal er vanuit dat dit zijn probleem is. 🤔
@Ex-Netweter
Niet veralgemenen naar iedereen hé, en trouwens, moest het zo zijn, dan is het maar zo.
@Ex-Netweter heeft meteen gevraagd "wat is uw probleem eigenlijk", je bent dus niet de enige die het vraagt.
Daarbij komt nog dat @Ex-Netweter tot hiertoe niet meer gereageerd heeft. Wellicht was de suggestie "enkel wat stoom afblazen" de juiste?
We zullen het allemaal pas weten als TS hier wat duidelijkheid verschaft. Tot dan kunnen we misschien best allemaal rustig afwachten.
In het onderwerp is er sprake van de decoder. Ik ken er maar 3 soorten.
@Stadhuis2 schreef:In het onderwerp is er sprake van de decoder. Ik ken er maar 3 soorten.
Ik ook.
@Stadhuis2@StefaanH in het oorspronkelijk onderwerp was er geen sprake van een decoder 😉
maar dat lezen jullie niet e of ik krijg sterk de indruk dat jullie dat niet willen lezen.
@Bjarne heeft dat veranderd dus ik vraag me af waar hij dat haalde dat het effectief een probleem was met zijn decoder. want @Ex-Netweter schrijft dat nergens 😉
alle twee blijven bokken om ulder gelijk te halen e 🤣 en er dan nog @Ex-Netweter erbij betrekken ook.
ale wa ist volgende 🤔🙄
@Ex-Netweter schreef:@Stadhuis2@StefaanH in het oorspronkelijk onderwerp was er geen sprake van een decoder 😉
@Bjarne heeft dat veranderd dus ik vraag me af waar hij dat haalde dat het effectief een probleem was met zijn decoder. want @Ex-Netweter schrijft dat nergens 😉
Lees de laatste zin dan eens? Ik zal hem hier quoten: "Weet iemand goede alternatieven om telenet gewoon buiten te smijten en die decoder tegen de stenen kapot te slaan?"