Beantwoorden
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

In mijn Telenet heb ik geprobeerd om 1 van mijn 3 digicorders een naam te geven , voordien lukte dit altijd . Nu met mijn nieuwe digicorder geef ik een naam en sla op , dan krijg ik  de melding "gelukt" , maar er staat niets in het vakje van de naam ?

 

Dan heb ik het via de digicorder zelf gedaan , maar dit geeft problemen. Nu wil ik in de Digicorder de originele naam terug zetten(met al die cijfertjes , dubbele punten en letters) maar in het klavier komt de dubbele punt niet voor 😧 hoe zet je dubbele punten ?

Wie kan helpen

0 Likes
22 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Digicorder hernoemen

@Gilbert 

Doe nog eens, eventueel ook eens zonder stroom zetten.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Ok , alles werkt terug normaal na het uittrekken van de stekker . Maar helaas heeft geen oplossing geboden voor het benoemen van de digicorder in mijn telenet. 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder hernoemen


@Gilbert  schreef:

Ok , alles werkt terug normaal na het uittrekken van de stekker . Maar helaas heeft geen oplossing geboden voor het benoemen van de digicorder in mijn telenet. 


Wat ik wel veracht is dat je nu op de Digicorder de oorspronkelijke naam hebt. Vermits ik met mijn testen vastgesteld heb dat het hernoemen op mijn Telenet en het hernoemen op de Digicorder twee zaken (geworden) zijn die los van elkaar staan en elke hun eigen bedoeling heeft (vermoed ik).

0 Likes
Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Helaas niet, de oorspronkelijke naam is niet terug in de digicorder , hiervoor vrees ik dat ik terug fabrieksinstellingen moet uitvoeren maar met verlies van alle programma's , en ik heb er een heleboel opstaan. Achteraf gezien in plaats van een nieuwe digicorder te kopen had ik beter alle digicorders vervangen door 3 tv boxen , maar dat is nu te laat.

Toch snap ik niet hoe het mogelijk is dat ik die digicorder niet kan benoemen in mijn telenet.

Ik voer een naam in , bevestig en krijg de melding gelukt. Maar zodra ik de telenet pagina vernieuw is de naam weg.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder hernoemen

@Gilbert @janne_man ik heb het zelf net ook eens getest met mijn digicorders op Mijn Telenet en merk hetzelfde op. Na het verversen van de pagina staat de vorige naam er terug i.p.v. de nieuwe naam die ik net heb ingegeven. 

Heb het intern doorgegeven om na te kijken en hopelijk op te lossen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

@Suzy 

Heb jij soms al nieuws over dit probleem , ik heb al meermaals gebeld naar Telenet, het enige antwoord dat ik krijg is dat er een case aangemaakt is , toen kreeg ik een sms dat het opgelost was. Maar dat was helemaal niet het geval , dus weer een case aangemaakt en dit duurt nu al sinds december. Gewoon belachelijk.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Digicorder hernoemen

@Gilbert nog geen nieuws. Er was van dit probleem nog niets gekend, waardoor ze dit na mijn melding zijn beginnen onderzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het zeker hier weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Gilbert
Freshman Meerweter
Berichten: 68
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Digicorder hernoemen

Alvast bedankt 👍

0 Likes