Digicorder niet meer interactief na plaatsing router
Hallo iedereen,
Recentelijk heb ik mijn netwerk setup wat veranderd. Ik heb achter mijn modem een router gezet en die gebruik ik als main router, dit heb ik gedaan omdat de instellingen van de modem wat gelimiteerd zijn. Nu zit ik met het volgende probleem, ik kan geen opnames kijken op mijn digicorders (buiten op de hoofdunit) en ik kan ook niet op play more, hier geeft deze volgende foutmelding: "Controleer of de nettwerkkabel goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.". Ik ben er zeker van dat de kabel goed is aangesloten en uiteraard staat de modem op. Als ik in de instellingen naar de ip-instellingen ga, zie ik 2 ip addressen, het "IP Address" en het "Inhome IP Address" vanuit mijn desktop kan ik met beide pingen zonder problemen. Ik kan pingen met elke digicorder hier vanuit dezelfde desktop, dus als ik me dan niet vergis zouden ze perfect met elkaar kunnen communiceren.
Nu vermoed ik dat er poorten in de router moeten opengezet worden naar de modem, maar ik heb geen idee welke en naar waar deze moeten verwijzen.
Klopt mijn theorie? Graag hoor ik het.
Alvast bedankt
Brent
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Poorten voor netwek digicorder
Opgelost! Ga naar oplossing.