Beantwoorden
michielst
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Digicorder start niet op

Dag allemaal, ik heb een technisch vraag.

 

De digicorder van mijn grootouders doet niets meer. Hij geeft geen lampjes meer (geen uuraanduiding of iets anders).

 

Ik heb deze zoals aangegeven op de website al meer dan 15sec uit het stopcontact gehaald en opnieuw ingestoken, maar niets.

 

Hij begint wel fel te blazen als hij ingestoken wordt, maar geen signaal of reactie op een input.

Moet deze herstart worden of vervangen?

 

Alvast bedankt!

0 Likes
7 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Digicorder start niet op

@michielst 

Het enige wat je zelf kon doen heb je al gedaan.

Ga ermee naar een Telenet-center. Zij zullen 'm nog eens testen en zo nodig vervangen.

Neem voor hen misschien terug een (dezelfde?) digicorder want een TV-box is misschien een te grote verandering voor hen.

Denk daar zeker al eens over na voor je naar daar gaat of vraag het aan je grootouders want Telenet gaat je zeker vragen of je wilt overschakelen naar de TV-box.

 

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Digicorder start niet op

@michielst ik zou de digicorder binnendoen en laten vervangen door een nieuwe. 

Waarschijnlijk is er inwendig iets defect. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digicorder start niet op

Trek hem 5 min uit en steek hem terug in en laat rustig opstarten

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Digicorder start niet op

@Suzy @Dyna_Miek 

Ik vindt het wel spijtig dat de oplossing weer aan een krak gegeven wordt als hij mijn eerder gegeven antwoordt gewoon bevestigd.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Digicorder start niet op

@Santa 

We zitten hier als vrijwilligers om mensen te helpen, maakt toch niet uit wie ze aanduiden als oplossing. Je weet van jezelf dat het dezelfde info is als van een krak en blijkbaar was het ook nog is de oplossing. Laat de geboden hulp en oplossing jouw beloning wezen dat je gelijk had 😉👍

P.s:9/10 dat persoon in kwestie gewoon of alleen laatste post toen las, of omdat hij oplossing wou aanduiden, het antwoord van iemand anders kort en overzichtelijk is en dan makkelijker aan te duiden is als oplossing

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder start niet op

@Santa 

Het principe is dat de TS zelf aangeeft wat en wie de oplossing gegeven heeft / is.

Een moderator of Krak zal slechts een post als oplossing aanduiden wanneer er overduidelijk een oplossing is maar die na langere tijd nog steeds niet is aangeduid als dusdanig door TS.

Het gebeurt immers dat er Netweters zijn die een vraag komen stellen, een antwoord krijgen en dan gewoon verdwijnen.

Maar het basisprincipe is dus dat de TS zelf de oplossing als dusdanig bestempelt. En ja, dikwijls is dat dan de laatste post, en niet de eerste waarin de oplossing staat.

EDIT men kan meerdere posts aanduiden als oplossing. Omdat het bijna uw feestdag is heb ik uw antwoord ook als oplossing aangeduid.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Digicorder start niet op

@Santa ik zit er voor niet tussen dat iemand mijn antwoord als oplossing heeft aangeduid.😉 Soms gebeurd het wel eens dat er iemand een antwoord aan het typen is terwijl er op dat moment iemand iets gepost heeft. Dit komt niet direct op het scherm als dat op hetzelfde moment is gebeurd. We willen gewoon andere mensen helpen, meer niet. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes