Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Digicorder update: beeld en geluid

Blijkbaar is er recent een update geweest met toch wel ingrijpende wijzigingen.

 

Tot voor kort was de digicorder niet compatibel met de "HDMI Ultra HD Deep Colour" instelling op veel tv's. Gevolg, beeld was er wel, maar geen geluid met de instelling aan. Nu is dat opgelost, de instelling kan aan blijven op de tv, ik heb nog steeds geluid van de digicorder (alles gaat via receiver, dus heb maar één kabel richting tv). Voor alle duidelijkheid, deep colour zelf wordt niet ondersteund.

 

Een tweede punt waar ik bij toeval op uitkwam, de maximum resolutie van de digicorder. Dat was toch altijd 1080i, maar nu is dat 1080p...

 

Ik vroeg me af of iemand meer info over deze update heeft. Jammer dat hier niet over wordt gecommuniceerd.

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digicorder update: beeld en geluid

@Ex-Netweter is gewoon de digicorder dat de upgrade naar 1080p doet, de zenders blijven in 1080i of 720p uitzenden in HD, je moet het eens testen of je beter of minder goed beeld hebt als de decoder de verwerking doet naar 1080p.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jelleuh
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Digicorder update: beeld en geluid

ik heb nog steeds de ad2100 en ik heb deze wijzigingen niet?

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digicorder update: beeld en geluid

is voor de AD2200 heeft met netflix te makken denk ik

ad2100 heeft geen netflix

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digicorder update: beeld en geluid

Op mijn tv ziek ik kanaal 600 Netflix. Ik heb nog niet gekeken op de Digicorder.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digicorder update: beeld en geluid

is enkel een pancarte die amper iets van bandbreedte inpakt, een soort foto dat constant er staat.

als je een digicorder hebt aangesloten via het netwerk dan krijg je waarschijnlijk de optie om in te loggen en netflix te gebruiken met de juiste decoder 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!
0 Likes