Beantwoorden
AdriaanV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Enkel vrt en canvas te zien met Digicorder

Ik krijg op tv alleen vrt en canvas en ketnet met beeld en klank. Ik kan alle andere zenders kiezen. Digicorder al naar fabrieksinstellingen gezet, modem herstart, hdmi kabels al op andere poorten gezet.

Terug kijken of iets opnemen van vrt is ook niet mogelijk. 

Ik vermoed dat ik niet alle rechten heb en dat het niet iets is met digicorder zelf of aansluiting.

Helpdesk via WhatsApp is ontgoocheld qua info en responstijd (al 24 uur mee aan de waggel)

 

 

Helpdesk telenet via whatsapp leidt niet naar oplossing.

0 Likes
33 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Enkel vrt en canvas te zien met Digicorder

@fvancauw 

Dat is duidelijk. Nog één vraag om alle mogelijkheden uit te sluiten. Wat is het model van je Digibox. Daar staat ergens een plaatje op met type aanduiding. Is het een AD210 of een AD220 dan klopt het niet wat ze u gezegd hebben.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Enkel vrt en canvas te zien met Digicorder

Waar blijft deze info van dan komen

Gewoon een nieuwe modem afhalen

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/voor-welke-producten-kan-ik-self-starter-aanvragen/

En van die decoders ook terug een verhaal waar haal je het

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/

En mensen dat onterecht een tv box hebben kunnen altijd terug naar digibox digicoder

0 Likes
AdriaanV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Enkel vrt en canvas te zien met Digicorder

Ben digicorder gaan omruilen en probleem opgelost. Vermoed dat terugzetten naar fabrieksinstellingen ( met behoud van opnames) niet grondig genoeg is. In dat geval wordt blijkbaar niet alles echt opnieuw geïnstalleerd. Ik leid dat af uit installatietijd van nieuwe digicorder veel langer is dan bij reset oude digicorder. De softwaresownload tijd is nu ook up-to-date. Beide digicorder zijn zelfde type.

0 Likes
AdriaanV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Enkel vrt en canvas te zien met Digicorder

mijn modem vervangen was misschien niet nodig omdat na vervanging probleem niet opgelost was. Na vervanging digicorder probleem wel opgelost. Is je softwareversie dc 0.6.33r? En heb je na reinstall dc de datum van reinstall?

0 Likes