24764
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik krijg op tv alleen vrt en canvas en ketnet met beeld en klank. Ik kan alle andere zenders kiezen. Digicorder al naar fabrieksinstellingen gezet, modem herstart, hdmi kabels al op andere poorten gezet.
Terug kijken of iets opnemen van vrt is ook niet mogelijk.
Ik vermoed dat ik niet alle rechten heb en dat het niet iets is met digicorder zelf of aansluiting.
Helpdesk via WhatsApp is ontgoocheld qua info en responstijd (al 24 uur mee aan de waggel)
Helpdesk telenet via whatsapp leidt niet naar oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is duidelijk. Nog één vraag om alle mogelijkheden uit te sluiten. Wat is het model van je Digibox. Daar staat ergens een plaatje op met type aanduiding. Is het een AD210 of een AD220 dan klopt het niet wat ze u gezegd hebben.
Waar blijft deze info van dan komen
Gewoon een nieuwe modem afhalen
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/voor-welke-producten-kan-ik-self-starter-aanvragen/
En van die decoders ook terug een verhaal waar haal je het
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/
En mensen dat onterecht een tv box hebben kunnen altijd terug naar digibox digicoder
Ben digicorder gaan omruilen en probleem opgelost. Vermoed dat terugzetten naar fabrieksinstellingen ( met behoud van opnames) niet grondig genoeg is. In dat geval wordt blijkbaar niet alles echt opnieuw geïnstalleerd. Ik leid dat af uit installatietijd van nieuwe digicorder veel langer is dan bij reset oude digicorder. De softwaresownload tijd is nu ook up-to-date. Beide digicorder zijn zelfde type.
mijn modem vervangen was misschien niet nodig omdat na vervanging probleem niet opgelost was. Na vervanging digicorder probleem wel opgelost. Is je softwareversie dc 0.6.33r? En heb je na reinstall dc de datum van reinstall?