24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
beste ik ben overgeschakeld van analoge tv naar digitale tv
ik heb 2 digiboxen aangekocht en aangesloten alles oke .na 1 week plots
alleen nog vrt en canvas en ketnet op al de andere krijg ik melding dat ik “geen abonnement heb voor deze zender terwijl ik op mijn digirecorder geen probleem heb . Kan iemand mij helpen?
Titel aangepast door Bjarne (mod) | Originele titel: Omschakeling analoog naar digitale tv
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WcnockaertIs de internetkabel nog aangesloten voor je digibox???
Anders eens een heractivering aanvragen aan Telenet voor de digibox.
@Wcnockaert schreef:
na 1 week plots alleen nog vrt en canvas en ketnet op al de andere krijg ik melding dat ik “geen abonnement heb voor deze zender terwijl ik op mijn digirecorder geen probleem heb . Kan iemand mij helpen?
Hey @Wcnockaert , dit is een gekend issue bij Telenet. Best even jouw klantgegevens doorgeven aan het social media team. Dan kunnen ze het nodige doen om dit voor jou in orde te brengen.
kijk eens in mijn telenet
waar je factuur bekijkt
menu tv
digicorder
staan ze er niet tussen
zijn ze niet geactiveerd
bel of whatsapp nr box door
en je klanten nr
@luc55Ik heb een vermoeden dat het een Telenet tv box is en geen digicorder, of @Wcnockaert @moet het bevestigen dat het een digicorder is
Ik heb ze gekocht voor digiboxen 80 euro en ze gebben 1 week perfect gefunctioneerd
@Wcnockaert net gezien dat ik het topic verwar met een ander topic, wist dus dat het digibox is, sorry.
@Wcnockaert schreef:Ik heb ze gekocht voor digiboxen 80 euro en ze gebben 1 week perfect gefunctioneerd
Neem contact op met Telenet en vraag of ze wel goed geactiveerd zijn. Hou dan het serienummer op de witte sticker (op de doos en onderaan op de digibox) bij de hand.
Dit kan via het nummer 015 666 666 of via Facebook, Twitter of via WhatsApp (+32468001098).
80 euro is niet veel voor de digiboxen de vorige klant heeft de boxen geschrapt na een week nu kan je pas op naam zetten zolang hij ze op zijn naam laat staan kan je niet op naam schrijven de vorige klant geef je altijd een week of 2 omdat je anders niet kan testen bij afhaling of na het opsturen
@luc55 schreef:80 euro is niet veel voor de digiboxen de vorige klant heeft de boxen geschrapt na een week nu kan je pas op naam zetten zolang hij ze op zijn naam laat staan kan je niet op naam schrijven de vorige klant geef je altijd een week of 2 omdat je anders niet kan testen bij afhaling of na het opsturen
Niet veel is een relatief begrip. Op dit ogenblik kost een vernieuwde Digibox bij Telenet 84 euro. Hierop heb je waarborg.