Beantwoorden
Wcnockaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

beste ik ben overgeschakeld van analoge tv naar digitale tv 

ik heb 2 digiboxen aangekocht en aangesloten alles oke .na 1 week plots 

alleen nog vrt en canvas en ketnet op al de andere krijg ik melding dat ik “geen abonnement heb voor deze zender terwijl ik op mijn digirecorder geen probleem heb . Kan iemand mij helpen?

 

Titel aangepast door Bjarne (mod) | Originele titel: Omschakeling analoog naar digitale tv

0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

@WcnockaertIs de internetkabel nog aangesloten voor je digibox???

Anders eens een heractivering aanvragen aan Telenet voor de digibox.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?


@Wcnockaert  schreef:

na 1 week plots alleen nog vrt en canvas en ketnet op al de andere krijg ik melding dat ik “geen abonnement heb voor deze zender terwijl ik op mijn digirecorder geen probleem heb . Kan iemand mij helpen?

 


Hey @Wcnockaert , dit is een gekend issue bij Telenet. Best even jouw klantgegevens doorgeven aan het social media team. Dan kunnen ze het nodige doen om dit voor jou in orde te brengen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

kijk eens in mijn telenet

waar je factuur bekijkt

menu tv

digicorder

staan ze er niet tussen

zijn ze niet geactiveerd 

bel of whatsapp nr box door

en je klanten nr

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

@luc55Ik heb een vermoeden dat het een Telenet tv box is en geen digicorder, of @Wcnockaert @moet het bevestigen dat het een digicorder is 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wcnockaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

Ik heb ze gekocht voor digiboxen 80 euro en ze gebben 1 week perfect gefunctioneerd

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

@Wcnockaert net gezien dat ik het topic verwar met een ander topic, wist dus dat het digibox is, sorry.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?


@Wcnockaert  schreef:

Ik heb ze gekocht voor digiboxen 80 euro en ze gebben 1 week perfect gefunctioneerd


 

Neem contact op met Telenet en vraag of ze wel goed geactiveerd zijn. Hou dan het serienummer op de witte sticker (op de doos en onderaan op de digibox) bij de hand.

 

Dit kan via het nummer 015 666 666 of via Facebook, Twitter of via WhatsApp (+32468001098).


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?

80 euro is niet veel voor de digiboxen  de vorige klant heeft de boxen geschrapt na een week nu kan je pas op naam zetten zolang hij ze op zijn naam laat staan kan je niet op naam schrijven de vorige klant geef je altijd een week of 2 omdat je anders niet kan testen bij afhaling of na het opsturen

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "Je hebt geen abonnement op deze zender"?


@luc55  schreef:

80 euro is niet veel voor de digiboxen  de vorige klant heeft de boxen geschrapt na een week nu kan je pas op naam zetten zolang hij ze op zijn naam laat staan kan je niet op naam schrijven de vorige klant geef je altijd een week of 2 omdat je anders niet kan testen bij afhaling of na het opsturen


Niet veel is een relatief begrip. Op dit ogenblik kost een vernieuwde Digibox bij Telenet 84 euro. Hierop heb je waarborg.

0 Likes