24773
netweters
|
152599
antwoorden
|
20720
vragen
|
hallo ,
probeer via deze weg een antwoord te krijgen want helpdesk onbereikbaar en telenet center geen antwoord!
Sinds kort als ik opnames wil bekijken van de digicorder blijft het gele cirkeltje bovenaan gewoon draaien zonder iets,
zou het kunnen dat de harde schijf van de digicorder defekt is? zoja, kan ik gewoon omruiling doen van digicorder?
Hopelijk hier sneller een antwoord dan via telefoon!
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Opnames digicorder
Opgelost! Ga naar oplossing.
Blijkbaar is het drukker dan normaal maar ook door veranderingen in de systemen zijn er bepaalde issues waardoor het moeilijker is de helpdesk te bereiken.
Maar goed komend op je vraag het zou kunnen dat je harde schijf defect is. Je kan eens proberen om je digicorder te resetten met behoud van opnames en zien of het erna wel lukt.
Je kan de digicorder omruilen maar je opnames die je hebt ben je wel kwijt die zijn niet overdraagbaar naar een andere digicorder.
@Guicaut het kan natuurlijk zijn dat je harde schijf defect is maar het kan ook zijn dat je de digicorder eens een tijdje zonder spanning moet zetten en terug insteken.
wat @patrick37 zegt kan ook soms wel helpen. Maar ik zou eerst de digicorder zonder spanning zetten en nadien terug insteken.
Hopelijk helpt het. Hou ons zeker op de hoogte van de laagte 😀
heb ondertussen telefonisch contact gehad met telenet en de digicorder is gereset, tot hiertoe loopt alles normaal, maar heb toch de gratis upgrade besteld naar nieuwe digicorder want de huidige is van 2012 dus
bedankt voor de reakties
De volgende keer trek de stroom stekker 5 min uit en laat rustig opstarten
is altijd het zelfde en komt in orde
Ruilen best even uitstellen er zijn computer problemen en het is zeer druk en dringende zaken hebben voorrang