Beantwoorden
INE
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Geen aanrekeningen beschikbaar voor kabel TV.

Ik weet het niet meer.

Al meermaals gebeld met Telenet zonder resultaat. Men weet niets. Men kan niets !

Het gaat om het feit dat ik al sinds 7 maand wacht op de aanrekening voor mijn KABEL TV die meer dan 200 Euro bedraagt.

Vorig jaar betaald dit jaar komt er niets ???? Op mijn vraag of de Kabel Tv sinds dit jaar misschien gratis is, krijg ik géén antwoord.

En oké, je kan zeggen, wat maak je u druk, als je géén aanrekening krijgt moet je niet betalen, ja oké maar.... Wat als het méér dan 1 jaar duurt voor men bij Telenet door heeft dat ik nog niet heb betaald (al staat dat nergens aangegeven, mijn saldo is overal nul), en ik dan ineens aanrekeningen krijg van meerdere jaren? Dat is waar ik me zorgen over maak.

Niemand schijnt te weten waarom ik plots vanaf dit jaar géén aanrekening meer krijg voor mijn Kabel Tv  (heb geen digibox, geen digitale tv enz).

Ik hoop dat iemand een antwoord weet op de vraag: is mijn Kabel Tv vanaf dit jaar gratis  bij Telenet?

Groets en dank alvast voor antwoordjes

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: gratis televisie?

Tags (2)
34 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent!

@INE  Dan heeft die u foutief ingelicht, het zenderaanbod dat je analoog had bestaat nog, maar dat is digitaal, en een analoog pakket via Telenet bestaat niet meer, daar zal de fout liggen, ze moeten dit aanpassen naar een digitaal pakket of een digitale lijn, 

maar dit komt geregeld eens voor dat een persoon aan de telefoon foute info geeft aan een klant, 

maar kan je verzekeren, analoge tv bestaat niet meer bij Telenet.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Of het signaal al dan niet digitaal is, is niet relevant. De klant die kabel tv heeft, blijft het product kabel tv gebruiken en heeft terecht de omwisseling gedaan naar het compact signaal. Het compact signaal is geen digitale lijn in de betekis die Telenet daaraan geeft.  Het product digitale tv ook iconiq genoemd is wel een digitale lijn. De digitale lijn wordt niet bepaald door het dvb-c signaal maar door de opties terugkijk tv en uitgesteld kijken. Of een digitale tv klant al dan niet gebruik maakt van die opties is ook niet relevant.

INE

HOI ALLEMAAL

Het zou spoedig in orde moeten komen, bij toeval moest ik bellen met telenet voor iets anders en op het einde zei de medewerker dat ze bezig zijn met mijn klacht, Dat vind ik alvast een begin van goed nieuws. Dus hopelijk komt het snel in orde.

DANK aan iedereen die reageerde

luc55
Professional Allesweter
Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij.

Hou ons op de hoogte

INE

Nog steeds niets vernomen. (behalve dan brief van Consumentenbond dat men er aan werkt) en melding van Telenet medewerker (die ik bij toeval aan de lijn had tijdje terug) dat ze er mee bezig zijn. Vind wel dat het erg lang duurt om het in orde te maken. Enfin... afwachten...

Ik laat hier zeker iets weten als het in orde is.