Beantwoorden
Arie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

Hallo,

mijn tv geeft alleen geluid op Ėėn en ketnet. Andere zenders geen geluid en geen beeld.

De ci + module word wel gevonden door de tv. Dit van Het een moment op  het andere.

De tv męt digirecorder werkt normaal.

 

grtz

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

@Arie 

Heb je de voorgeschreven stappen doorlopen?

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/kijken/telndiv3t595_leaflet_update...

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

Als de tv een tijdje (enkele weken) niet meer is gebruikt kan dit voorvallen. Laat de tv aan staan en dit komt normaal vanzelf in orde. Kan wel een paar uur duren.

 

Ofwel bel je naar de klantendienst en vraag je om je kaartje nog eens te pairen en dan is het vrijwel meteen in orde.

 

Als de tv wel nog onlangs gebruikt is, volg je best de instructies van @louishufk 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

Heb je de stroomstekker van de TV als eens 15 seconden uitgetrokken ?

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

Geduld ,is een goede deugd voor dit geval. Als uw CI kaart juist geactiveerd is door Telenet dan komt het beeld wel. Duurt normaal minder dan 1h bij de eerste ingebruikname op een TV of na een lange inactiviteit.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

Als dagelijkse gebruiker van de CI+ treed ik @Arie bij en bevestig ik dat er gisteren problemen waren. Wel geluid, geen beeld (als ik me goed herinner heb ik  het vastgesteld het na het nieuws op één (sport hoort bij mij niet bij het nieuws, want dat bekijk ik doorgaans niet). Bij controle met de Digicorder bleek die deze hinder niet te hebben. Dit was voor mij niet verklaarbaar, beiden moeten immers hetzelfde DVB-C signaal verwerken. Na een paar keer zappen en in- en uitschakelen van de Digicorder, was de tv terug normaal. Ik ervan overtuigd dat noch het in- en uitschakelen van de Digicorder noch het zappen op de tv een verband houd met het terug normaal werken. Ik heb het sterke vermoeden dat er ergens bij Telenet bij vergissing een verkeerd signaal verstuurd werd naar de CAM en dat dit een paar keer reset geweest is.

Het feit dat één (heb ik ook vastgesteld) en Ketnet het probleem niet hadden wijst ook in de richting van deCI+ vermits deze zenders onversluierd verstuurd worden.

Arie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen geluid en beeld met CI+ (behalve één en Ketnet)

hoi,

Het heeft meer dan een jaar altijd gewerkt.

nu werkt Het ook weer na de tv te resetten.

alle bedankt voor de reacties.

 

grtz