Beantwoorden
gianniii
Professional Beetjesweter
Leesclubje starten? It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party!

Geen terugkijk tv meer sinds een paar weken AD2200

Sinds een paar weken en na een update kan ik niet meer terug kijken op de AD2200
Ik ben naar de telenet winkel geweest en daar wisten ze me gewoon te vertellen dat ik met oudere hardware zat en ik meer een andere digibox moest huren?
Wil ik dus niet, ik heb 2 AD2200 en een AD220 
Dit betekent dus dat mijn gekochte toestellen ook vervangen moeten worden door een huurtoestel.
Nu heb ik wat verder zitten testen en war blijkt.
OP de AD220 kan ik perfect alles 7 dagen terug kijken.
Op de 2 AD 2200 kan ik terugkijken starten maar ik krijg gewoon een zwart scherm.
Enkel op de openbare zenders kan ik nog 7 dagen terugkijken dus het verhaaltje verouderde hardware lijkt met gewoon dus een verhaal om er van af te zijn.
Ik hoef geen ander abbo, geen andere toestellen, gewoon terug de optie om 7 dagen terug te kijken.
Telenet TV app werkt ook nietmeer?
Ik betaal maandelijks genoeg, dus had ik graag de opties waarvoor ik betaal ook te gebruiken.

4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@gianniii  Tegen december zal dit op al je toestellen stoppen, 

maar test eens met je digicorder op de plek te zetten waar je 14 dagen EPG hebt op alle zenders en kan terugkijken 7 dagen terug, kan zijn dat er iets mis is met je internetkabel of dat die los zit op de toestellen waar geen terug kijk op werkt.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
gianniii
Professional Beetjesweter
Leesclubje starten? It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party!

@Master-Magic 
Thx december is nog een tijdje kan ik nog even uitzoeken wat ik ga doen.
Het ligt niet aan de kabel, 14 dagen epg werkt en 7 dagen terug kijken ook.
Echter als ik op play druk start het programma en heb ik gewoon een zwart scherm op beide AD 2200
Als ik echter op dezelfde toestellen iets terugkijk van de openbare omroep zijnde vrt of ketnet werkt het wel.
Dus lijkt met iets te maken met de laatste update van deze toestellen.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Kan je ook eens testen door de stroom van de box te hallen 5 min laat hem daarna rustig opstarten 

Doe dit ook eens met de modem 

Test ook eens naast de modem met een korte internet kabel doe de zelfde handeling 

Zet de box aan laat op vtm staan zo lang mogelijk 

Staat de spaarstand op in de box zet deze af 

Laat de box na 00.00 uur tot de volgende morgen aan staan de Epg updates komen binnen 

Dit zijn test zaken wie weet helpt het 

We weten wel dat ze de verschillende updates moeten maken omdat ze van verschillende fabrikanten komen de toestellen 

Dat zullen ze binnen een paar jaar afbouwen dan zal enkel de ip versie overblijven voor de programmeur gemakkelijk en kosten besparend 

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@gianniii  schreef:

Als ik echter op dezelfde toestellen iets terugkijk van de openbare omroep zijnde vrt of ketnet werkt het wel.
Dus lijkt met iets te maken met de laatste update van deze toestellen.

Het lijkt erop dat Telenet nog een stap verder gegaan is in het "rondje klanten pesten" door een update te pushen op de AD2200 waarmee terugkijkTV niet meer mogelijk is voor gecodeerde zenders.

TerugkijkTV blijft voorlopig dus wel werken voor de FTA zenders.

Volgende stap is terugkijkTV volledig uitzetten (1/7/2026?)