Beantwoorden
GlennDeklerck
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen zenders op TV met een kaartje

Hallo,

 

Mijn vriendin en mezelf zijn recent gaan samen wonen, en besloten een abbonement aan te gaan bij telenet. We hebben gekozen om geen digicoder of box te nemen omdat ikzelf reeds een telenet CI+ module had. Gisteren is de installateur langs geweest om onze modem te installeren. De dagen voordien konden wij perfect tv kijken met mijn CI+ module, echter zodra de installateur vertrokken is hadden wij zo goed als geen posten meer. Enkel play4, vtm4, CTL, discovery en national geographic.

 

Ik heb reeds mijn tv opnieuw doen zoeken naar posten, ook mijn CI+ module opnieuw geïnstalleerd,...

Iemand enig idee?

 

MVG,

Deklerck Glenn

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen zenders op TV met een kaartje

Misschien heeft hij een filter geplaatst?

Als je enkel een abonnement hebt voor internet, zonder TV, dan kan er een filter geplaatst worden om te voorkomen dat je TV kijkt, zonder daarvoor te betalen.

Het hebben van een CI+ module & kaartje is niet voldoende. Je hebt ook een TV abonnement nodig.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen zenders op TV met een kaartje

@GlennDeklerck  

En ben jij verhuisd en heeft je vriendin het abonnement op haar naam gezet van het internet? 

 

Want als je gaat verhuizen en jij hebt enkel de CI+module en die betaal jij en je vriendin het internet dan dien je wel een verhuis aan te geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Geen zenders op TV met een kaartje


@GlennDeklerck  schreef:

Mijn vriendin en mezelf zijn recent gaan samen wonen, en besloten een abbonement aan te gaan bij telenet. We hebben gekozen om geen digicoder of box te nemen omdat ikzelf reeds een telenet CI+ module had. 


Een nieuw abonnement mèt TV, en zonder digicorder of TV Box bestaat niet meer.

Jij hebt dus waarschijnlijk een abonnement genomen zonder TV?

Als je niet betaalt voor TV, is het normaal dat je geen TV meer kan kijken

  1. jouw CI+ module zal gedeactiveerd worden, van zodra je het TV abonnement opzegt op jouw vroeger adres.
  2. in principe zal Telenet een filter plaatsen voor het blokkeren van TV signalen

Zelfs indien jouw CI+ module nog altijd actief zou zijn (voorbeeld geregistreerd op een betalend TV abonnee), kan je (mag je) in principe geen TV kijken als je alleen internet hebt. Het "bezit" van een CI+ module alleen geeft geen rechten om TV te kijken ...

 

Indien je toch betaalt voor TV, dan heeft de technieker onterecht een filter geplaatst. Hiervoor best de Helpdesk contacteren om het filter te laten wegnemen.