24770
netweters
|
152552
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo iedereen!
Ik heb de meeste topics die betrekking hebben op mijn probleem hier alvast doorgenomen en de voorgestelde oplossingen allemaal al geprobeerd zonder succes.
- Digicorder/Digibox staat uiteraard aan
- HDMI-kabels veranderd - andere ingangen getest, ...
- UHD op LG 4K-tv uitgezet
- Dolby Atmos op Digibox uitgezet
- Op onze LG ook.
- Alles gereset - zowel TV als Digibox - ook uit stopcontact getrokken.
- Het geluid staan aan. Geen externe luidspreker, gewoon deze van de TV uiteraard.
Tout court eigenlijk niets aan de instellingen of kabels veranderd waardoor het geluid zou wegvallen.
Alles werkte perfect voorheen en plotseling niet meer. Beeld is er uiteraard wel.
Iemand nog suggesties of voorstellen? Ten einde raad.
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@DDesouter als je de mogelijkheid hebt zou jet nog eens kunnen testen met een andere tv , moest je een tweede staan hebben. Anders gewoon bellen naar de klantendienst of binnen gaan bij een Telenet center. Daar omruilen voor een andere decoder.
Probleem ligt niet meteen aan de tv, aangezien er bij andere "systemen" geen problemen zijn. Netflix (app op de tv zelf) en PS4 werken perfect.
Probleem lijkt me dus bij de decoder zelf te liggen, aangezien dit van het ene moment op het andere wegviel. Zeer bizar.
@DDesouter dan zou ik die omruilen voor een andere. Naar een Telenet center gaan en daar omruilen. Kan zijn dat er een defect is natuurlijk maar dat kan je moeilijk zien.
Omruilen heeft z'n werk gedaan.
Alles werkt weer perfect.
En de mute-knop... ik ben niet achterlijk. 😁