Beantwoorden
Tinkerbell
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

HD Digicorder maakt geen verbinding met het internet

Mijn digicorder maakt geen verbinding meer met het internet. De modem werkt normaal. Ik heb gebeld met de klantendienst van telenet maar ik begrijp nog altijd niet wat de oorzaak van het probleem is en wat ik kan doen om het probleem te verhelpen. De persoon aan de lijn sprak over een switch maar ik heb geen idee wat een switch is. Ik zie wel een rood lichtje branden op de PLC adaptors. Ik heb alles al meerdere malen uit het stopcontact gehaald, de internetkabels vervangen, maar het probleem houdt aan. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen? Danku.

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Digirecorder maakt geen verbinding met het internet

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HD Digicorder maakt geen verbinding met het internet

Trek de powerline aan de Digicorder uit de stekker, trek de powerline aan de modem uit de stekker, zet de kabelmodem ui (met schakelaartje of stekker uittrekken). Wacht 30 seconden. Zet de kabelmodem terug aan. Als die ophoud met al zijn lichtjes te knippen (duurt wel even) steek je de powerline aan de kabelmodem terug in het stopcontact. Ga op uw duizendste gemak (je moet de tijd laten dat de powerline operationeel is) naar de powerline bij de Digicorder en steek deze terug in.

 

Opgelet terwijl de kabelmodem uit is, heb je geen internet en geen vaste telefoon.

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

HD Digicorder maakt geen verbinding met het internet

@Tinkerbell Je moet alles eens uittrekken en terug insteken. ALs de powerlines nog steeds een foutmelding geven, probeer ze dan eens terug te koppelen. Indien dit niet lukt moet je Telenet nieuwe powerline vragen.

Succes


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.