Beantwoorden
JurgenG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

Tekenfilmserie op de digicorder werd gewist. Blijkt dat de kinderen een aantal afleveringen nog niet gezien hadden. Geen probleem - de afleveringen worden regelmatig opnieuw uitgezonden.

Maar de digicorder heeft op een of andere manier gevlagd dat deze afleveringen al eens opgenomen werden, en neemt ze dus niet opnieuw op.

 

Kan ik ergens deze "niet meer opnemen" lijst kuisen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Serie per ongeluk verwijderd - hoe opnieuw opnemen?

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

@JurgenG  

Als je kijkt in je tv gids kan je deze serie opname dan niet opnieuw opnemen ?  Staat er niet ergens in serie opname stoppen? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JurgenG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

Ja, ik kan die serie opnieuw opnemen. Maar afleveringen die in het verleden al eens opgenomen werden (maar verwijderd zijn), worden niet opnieuw opgenomen.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

@JurgenG  Heb jij bij geplande opnames de opname ook al eens geannuleerd?

En daarna opnieuw ingepland?

 

Als dat niet werkt kan je een reset naar fabrieksinstellingen proberen. Of dat helpt weet ik niet.
Kies in het menu dan wel zeker voor 'Fabrieksinst. met behoud opnames' want anders ben je je opnames kwijt.
Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

@JurgenG 

 

Kun je bij het plannen van de serie niet aangeven (kiezen uit) alle afleveringen of enkel nieuwe afleveringen?

Als dat het geval is kies je simpelweg voor alle afleveringen


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

Ik heb al meer dan eens opgemerkt dat als je een aflevering van een serie wist en als die aflevering nog eens uitgezonden wordt, die opgenomen wordt. Sindsdien wis ik een aflevering nooit direct, maar pas na de heruitzending van die aflevering.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

@janne_man 

 

Dat probleem heb ik nog nooit gehad. Ik wis de bekeken aflevering steeds meteen. En ik heb ze nooit tweemaal hoor ...

En niet alleen als dezelfde aflevering tweemaal per week (of dag) uitgezonden wordt. Ook als een reeks of seizoen afgelopen is en maanden erna komt die weer op de buis wordt die niet vanzelf opnieuw opgenomen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JurgenG
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

@StefaanHbedankt, ik denk inderdaad dat die optie er is. Stom dat ik daar overheen gekeken heb.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe alle afleveringen van een serie opnieuw opnemen?

Soms ligt de oplossing in een klein hoekje 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes